Case Study Rynekfinansowy.info | retargeting w branży finansowej

Case Study Rynekfinansowy.info | retargeting w branży finansowej

Czy retargeting kojarzy Wam się tylko z odzyskiwaniem porzuconych koszyków i sprzedaży w e-commerce? Owszem, to jego podstawowa i najpowszechniej stosowana funkcja. Na tym jednak możliwości się nie kończą. Retargeting, również e-mailowy, można wykorzystywać nie …

Odkryj tajemnicę porzuconych koszyków i nakłoń użytkowników do powrotu dzięki e-mailom

Odkryj tajemnicę porzuconych koszyków i nakłoń użytkowników do powrotu dzięki e-mailom

To podekscytowanie, kiedy zauważasz zwiększenie liczby użytkowników na stronie, śledzisz ich zaangażowanie, obserwujesz, jak dodają produkty do koszyków… I to rozczarowanie, kiedy widzisz, że 70% z nich porzuciło je przed sfinalizowaniem transakcji… Najlepiej oszczędzić sobie …

Case Study Ombre.pl | retargeting w branży fashion

Case Study Ombre.pl | retargeting w branży fashion

Znasz to uczucie, kiedy Twój e-sklep zaczyna się rozkręcać, codziennie śledzisz liczbę odsłon, z ekscytacją obserwujesz jak odwiedzający dodają produkty do koszyków i… opuszczają stronę… Jeśli go nie znasz, to zazdrościmy. Jeśli jednak również go …

Jakie dane o swoich klientach możesz wyciągnać z e-maili?

Jakie dane o swoich klientach możesz wyciągnać z e-maili?

Choć e-mail marketing na stałe zadomowił się w kanonie działań reklamowych, jego potencjał nadal nie zawsze jest w pełni wykorzystywany. Tylko nieliczni marketerzy mają świadomość, że popularne wskaźniki OR (ilość otwarć) i CTR (ilość kliknięć) …

E-mail retargeting, czyli jak odzyskać porzucone koszyki?

E-mail retargeting, czyli jak odzyskać porzucone koszyki?

Czy Twoim klientom zdarza się rezygnować z zakupu w sklepie internetowym już na etapie finalizacji zamówienia? Na szczęście, mamy na to sposób! Retargeting to narzędzie, które pozwoli Ci zwiększyć konwersję wśród użytkowników, którzy odwiedzili Twoją …

Jak zadbać o lojalność i retencję klienta w e-commerce?

Jak zadbać o lojalność i retencję klienta w e-commerce?

Klient, który wraca, by kupować więcej i namawia do tego swoich znajomych – mityczne stworzenie, którego nikt nigdy nie widział, czy realny efekt zamierzonych działań marketingowych? Na ile lojalność wobec marki możliwa jest we współczesnym, przesyconym …

Co czwarta sprzedaż w sieci realizowana dzięki e-mail marketingowi.

Co czwarta sprzedaż w sieci realizowana dzięki e-mail marketingowi.

E-mail marketing w dalszym ciągu pozostaje numerem jeden wśród kanałów napędzających sprzedaż w e-commerce – to wynik badania „E-commerce pulse by Custora” z 2016 roku. Osiągając zdumiewający wynik dokonanych sprzedaży na poziomie 25 procent, pokonał …

KONTAKT

ZAPYTAJ O WYCENĘ