Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Aktywności, które dotychczas zarezerwowane były dla naszej sfery offline, w bardzo znacznej mierze musiały przenieść się do online. I choć popularność zakupów za pośrednictwem sieci notuje corocznie wysokie wzrosty, nawet bez nadzwyczajnych okoliczności, to przy obecnej sytuacji ilości unikalnych użytkowników odwiedzających sklepy, liczba konwersji i zamówień niejednokrotnie o kilka razy przewyższa statystyki sprzed pandemii. Z drugiej strony, część branż, które owszem, sprzedają w internecie, ale świadczone usługi oferują już offline, jak np. turystyka, przeżywają bardzo wielki i trudny w przezwyciężeniu regres.
Audience Mailing i E-mail Retargeting to team idealny? Przekonaj się sam, przeczytaj wyniki case study przeprowadzonego we współpracy z polską marką obuwniczą Olivier.
Czy e-mail retargeting jest skuteczny w branży fashion? Oczywiście, że tak! Mamy nawet na to dowody. Zobacz case study, w którym przeanalizowaliśmy 3 miesiące naszych działań dla klientów z branży fashion.
RODO rozpala do czerwoności głowy marketerów, prawników i administratorów baz danych. Czy jednak rzeczywiście RODO stanowi przeszkodę nie do przeskoczenia, a przedsiębiorcy operujący na danych osobowych słusznie się o nie obawiają?