Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?

Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?

Jak dotrzeć do zupełnie nowych osób podobnych - pod względem preferencji zakupowych - do Twoich obecnych klientów?
Za pomocą mailingu do bazy zewnętrznej i retargetingu.

Audience Mailing + Email Retargeting. Jak to działa?

Zdobądź nowych użytkowników w swoim sklepie internetowym.

TY integrujesz swój sklep z narzędziem Revhunter i wybierasz pakiet, określający liczbę odbiorców do wysyłki audience.
MY analizujemy ruch na Twojej stronie i dopasowujemy do niego odbiorców.
TY dzięki temu masz pewność, że mailing nie trafi do przypadkowych osób.


A co, jeśli użytkownik wejdzie na stronę Twojego sklepu, zobaczy parę produktów, ale nie zrobi zakupów? Revhunter skontaktuje się z nim! Jego adres zostanie wyszukany w naszych bazach danych, zawierających zgodę na komunikację. Natomiast w wiadomości, którą otrzyma - wyświetlą się dokładnie te produkty, które wcześniej przeglądał lub dodał do koszyka dany użytkownik.

Case study Buty Olivier

Zobacz, jak polska marka obuwnicza Buty Olivier, korzystając z wysyłki audience, zwiększyła ruch na swojej stronie, a następnie wykorzystała e-mail retargeting, aby zachęcić do powrotu użytkowników, którzy opuścili ich sklep internetowy. Jesteś ciekawy, jakie efekty przyniosła kampania zrealizowana w Revhunterze? Poznaj dokładne wyniki case study z kampanii przeprowadzonej dla marki Buty Olivier.

button

 

Chcesz wypróbować Audience Mailing lub Email Retargeting?

Skontaktuj się z nami:
E-mail: hello@revhunter.pl
Telefon: +48 535 539 828

Share:

Pozostałe wpisy

Case study dla branży fashion
Case study dla branży fashion

Czy e-mail retargeting jest skuteczny w branży fashion? Oczywiście, że tak! Mamy nawet na to dowody. Zobacz case study, w którym przeanalizowaliśmy 3 miesiące naszych działań dla klientów z branży fashion. 

Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19
Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19

Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach. 

Kampanie emailingowe w czasach RODO
Kampanie emailingowe w czasach RODO

RODO rozpala do czerwoności głowy marketerów, prawników i administratorów baz danych. Czy jednak rzeczywiście RODO stanowi przeszkodę nie do przeskoczenia, a przedsiębiorcy operujący na danych osobowych słusznie się o nie obawiają?

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji