Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting

Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting

Nie zostawiaj swoich klientów samych w domu! Pomóż im wybrać najlepsze prezenty i uratuj opuszczone koszyki.

A jeśli nadal zastanawiasz się, czy świąteczna kampania jest opłacalna, to na zachętę przedstawiamy kilka danych dotyczących przedświątecznych zakupów z 2020 roku:

 

Kliknij, aby powiększyć!


Świąteczne kampanie - Audience Mailing i Email Retargeting

* Źródło: Raport Zakupy świąteczne 2020, Deloitte.

Share:

Pozostałe wpisy

Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!
Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie? 

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?
Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe. 

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji