Retargeting a remarketing - co wybrać?

Retargeting a remarketing - co wybrać?

Remarketing i retargeting to pojęcia często stosowane zamiennie. Nie oznaczają jednak takich samych działań. Celem retargetingu jest pozyskanie nowych użytkowników i zwiększenie ich zaangażowania. Natomiast głównym celem remarketingu jest skontaktowanie się już z obecnymi klientami (najczęściej poprzez wiadomość e-mail) i przekonanie ich do powrotu do sklepu. Kiedy więc należy wybrać retargeting, a kiedy remarketing? Zobacz infografikę. 


Kliknij, aby powiększyć!

remarketing_a_retargeting_co_wybrac_infografika

Share:

Pozostałe wpisy

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?
Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe. 

Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?
Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Jakie elementy zawiera skuteczna kreacja retargetingowa, która zachęci odbiorcę do powrotu na Twoją witrynę? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę w trakcie projektowania emaila.

Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?
Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?

Zobacz, jakie są odpowiedniki poszczególnych etapów lejka marketingowego w ścieżce zakupowej w ecommerce.

Wypróbuj Revhuntera