Remarketing i retargeting to pojęcia często stosowane zamiennie. Nie oznaczają jednak takich samych działań. Celem retargetingu jest pozyskanie nowych użytkowników i zwiększenie ich zaangażowania. Natomiast głównym celem remarketingu jest skontaktowanie się już z obecnymi klientami (najczęściej poprzez wiadomość e-mail) i przekonanie ich do powrotu do sklepu. Kiedy więc należy wybrać retargeting, a kiedy remarketing? Zobacz infografikę.
Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.
Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie?
Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe.