Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?
Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?

Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?

Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?
Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?

Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?

Email ostatniej szansy. Jak powinna wyglądać wiadomość aktywizująca?
Email ostatniej szansy. Jak powinna wyglądać wiadomość aktywizująca?

W jaki sposób marki wykorzystują efekt FOMO, aby zachęcić klienta do powrotu na stronę sklepu? Sprawdź, jak email ostatniej szansy może wpłynąć na decyzję zakupową odbiorcy. 

[Webinar] 3 kroki, które musisz wykonać aby zdobyć nowych klientów w e-commerce
[Webinar] 3 kroki, które musisz wykonać aby zdobyć nowych klientów w e-commerce

Poznaj 3 kroki, które musisz wykonać chcąc zdobyć nowych klientów w e-commerce. Zapis webinaru z Redcart.

Jak sprzedawać rzeczy w sieci (szybko)
Jak sprzedawać rzeczy w sieci (szybko)

Zapis konferencji poświęconej tematyce sprzedaży w sieci, zorganizowanej przez Booste Polska. Pośród licznych prezentacji i rozmów z ekspertami branży ecommerce, nie zabrakło także naszego eksperta - Michała Kręcisza z Revhuner.

[Webinar] Audience Mailing - pozyskuj nowych klientów w e-commerce
[Webinar] Audience Mailing - pozyskuj nowych klientów w e-commerce

Jak zwiększyć ruch na stronie sklepu internetowego. Posłuchaj webinaru, który poprowadził Michał Kręcisz, Business Development Manager w Revhunter.  

Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?
Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?

Audience Mailing i E-mail Retargeting to team idealny? Przekonaj się sam, przeczytaj wyniki case study przeprowadzonego we współpracy z polską marką obuwniczą Olivier. 

Case study dla branży fashion
Case study dla branży fashion

Czy e-mail retargeting jest skuteczny w branży fashion? Oczywiście, że tak! Mamy nawet na to dowody. Zobacz case study, w którym przeanalizowaliśmy 3 miesiące naszych działań dla klientów z branży fashion. 

Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19
Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19

Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach. 

Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting
Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting

Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.

Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!
Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie? 

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

HelpDesk

jeśli nie masz czasu i potrzebujesz szybkich odpowiedzi, zadaj nam pytanie:

Skontaktuj się z nami

Zaufali nam

Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji