Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?
W jaki sposób marki wykorzystują efekt FOMO, aby zachęcić klienta do powrotu na stronę sklepu? Sprawdź, jak email ostatniej szansy może wpłynąć na decyzję zakupową odbiorcy.
Największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce odbędzie się już za moment, bo 17 i 18 marca w Starej Zajezdni by Desilva w Krakowie! Jedenasta edycja konferencji zyskała w tym roku grono ciekawych prelegentów...
Zapis konferencji poświęconej tematyce sprzedaży w sieci, zorganizowanej przez Booste Polska. Pośród licznych prezentacji i rozmów z ekspertami branży ecommerce, nie zabrakło także naszego eksperta - Michała Kręcisza z Revhuner.
Jak zwiększyć ruch na stronie sklepu internetowego. Posłuchaj webinaru, który poprowadził Michał Kręcisz, Business Development Manager w Revhunter.
W ramach kolejnej edycji edrone Partners Days, nasz Business Development Manager Michał Kręcisz zaprosił widzów tego wydarzenia, w podróż w dół lejka konwersji, opowiadając o tym, jak personalizować komunikację, na każdym z jego etapów.
Audience Mailing i E-mail Retargeting to team idealny? Przekonaj się sam, przeczytaj wyniki case study przeprowadzonego we współpracy z polską marką obuwniczą Olivier.
Czy e-mail retargeting jest sktuczny w branży fashion? Oczywiście, że tak! Mamy nawet na to dowody. Zobacz case study, w którym przeanalizowaliśmy 3 miesiące naszych działań dla klientów z branży fashion.
Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach.
Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.
Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie?
Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.
Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu