Kiedy cena jest barierą... wykorzystaj monitoring cen i retargeting!
Kiedy cena jest barierą... wykorzystaj monitoring cen i retargeting!

W przypadku setek lub tysięcy produktów z różnych sklepów internetowych ręczne zbieranie danych jest czasochłonne, kosztowne i obarczone dużym ryzykiem błędu ludzkiego. Skąd zatem wiedzieć, że nasza cena powstrzymuje klientów przed zakupem?

Jak działa email retargeting? Dowiedz się i zwiększ sprzedaż!
Jak działa email retargeting? Dowiedz się i zwiększ sprzedaż!

Kod na stronie, bazy danych, informacje o produktach - to nie wszystko. Email retargeting jest jak rozmowa pomiędzy Twoją marką a klientem. Wiesz, czego chce, więc możesz rozpocząć dialog...

Profilaktyka porzuconych koszyków. Jak nie tracić klientów?
Profilaktyka porzuconych koszyków. Jak nie tracić klientów?

Dobrze znane wszystkim przysłowie mówi, ze lepiej zapobiegać niż leczyć, dlatego właśnie tak ważna jest profilaktyka. Jak się okazuje nie tylko w sferze zdrowia, ale także w sferze biznesu.

Integracja z IdoSell Shop
Integracja z IdoSell Shop

Zobacz, jak w zaledwie kilku kliknięciach, bez instalowania dodatkowych zewnętrznych modułów zintegrować z naszym narzędziem sklep, zbudowany na silniku IdoSell.

Webinar "Jak wycisnąć maksimum konwersji w ecommerce"
Webinar "Jak wycisnąć maksimum konwersji w ecommerce"

Kiedy życie daje Ci cytryny, zrób sobie lemoniadę! A kiedy daje Ci duży ruch na stronie, to wyciśnij z niego maksimum konwersji. O tym jak to zrobić opowiada Michał Kręcisz.

Integracja z PrestaShop
Integracja z PrestaShop

Zobacz, jak przy użyciu dwóch wtyczek, w kilka minut możesz zintegrować z nami swój sklep, zbudowany na silniku PrestaShop, by wysyłać dynamiczne kampanie retargetingowe.

Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19
Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19

Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach. 

Kampanie emailingowe w czasach RODO
Kampanie emailingowe w czasach RODO

RODO rozpala do czerwoności głowy marketerów, prawników i administratorów baz danych. Czy jednak rzeczywiście RODO stanowi przeszkodę nie do przeskoczenia, a przedsiębiorcy operujący na danych osobowych słusznie się o nie obawiają?

Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?
Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?

Zobacz, jakie są odpowiedniki poszczególnych etapów lejka marketingowego w ścieżce zakupowej w ecommerce.

Jak działa email retargeting?
Jak działa email retargeting?

Zastanawiasz się jak działa email retargeting? Poniższa infografika, skutecznie Ci to wytłumaczy!

HelpDesk

jeśli nie masz czasu i potrzebujesz szybkich odpowiedzi, zadaj nam pytanie:

Skontaktuj się z nami

FAQ - Najczęściej zadawane pytania o:

Kreacje do wysyłki wiadomości retargetingowych, stworzysz bardzo łatwo, bezpośrednio po zalogowaniu się do swojego konta w aplikacji Revhunter. Nasz wbudowany kreator przeprowadzi Cię po kolei przez wszystkie etapy jej tworzenia, automatyzując większość zawartych w niej elementów w zależności od tego, jaki scenariusz aktualnie zechcesz stworzyć. Co ważne, po wybraniu dynamicznego wariantu wiadomości, to znaczy prezentującego odbiorcy ostatnio oglądane przez niego produkty, system sam automatycznie dobierze je do odbiorcy.
Integracja w pełni wystarcza na podjęcie współpracy, wystarczy tylko w aplikacji przygotować swoją kreację oraz wybrać segment, do którego chce się dotrzeć, oraz określić scenariusz, według którego chce się to zrobić. Po zasileniu konta można od razu zacząć wysyłkę kampanii.
Oczywiście, nasze narzędzie posiada możliwość deduplikacji adresów, które posiadasz w swojej bazie. Możemy wykluczyć więc użytkowników, którzy czytają Twoje maile, dzięki wpięciu prostego piksela, który wyświetli się Twoim użytkownikom. W tym celu napisz do nas na support@revhunter.pl.
Korzystanie z usługi ma charakter dobrowolny i może zostać przerwane w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. Korzystanie z usługi może również w szczególnych okolicznościach zostać wygaszone bez złożenia wypowiedzenia - okoliczności te szczegółowo określa Regulamin aplikacji Revhunter.
Revhunter umożliwia wysyłkę wiadomości do użytkownika o nieznanym sprzedawcy adresie email, poprzez skojarzenie jego pliku cookie z adresem email w bazach, należących do partnerów Revhuntera. Odbiorca wiadomości wyraża zgodę na takie działanie, poprzez akceptację polityki cookie odwiedzanej witryny oraz potwierdzenie zapisu do bazy emailingowej. Więcej informacji znajdziesz w sekcji “Regulamin i kwestie prawne”.
Dane użytkowników na każdym etapie przetwarzania są zanonimizowane, przez co są one bezpieczne i przetwarzane wyłącznie w zakresie, oraz w sposób wymagany prawem. Posiadanie zgody na wysyłkę emaili reklamowych leży po stronie właściciela bazy, w której znajduje się adres odbiorcy, dzięki czemu korzystający z aplikacji Revhunter, są z konieczności posiadania ww. zgody zwolnieni, a wszelkie wyjaśnienia dotyczące roszczeń odbiorców spoczywają na administratorze tejże bazy.
Integracja i korzystanie z aplikacji Revhunter nie wpływa na spowolnienie czasu ładowania strony.
Integracji dokonasz albo za pomocą wtyczki dedykowanej dla dostawcy silnika, na którym oparty jest Twój sklep, lub przy pomocy prostego kodu integrującego. Szczegółowe informacje znajdziesz na podstronie Integracje.
Integracja z Revhunterem jest możliwa także poprzez wdrożenie kodów na stronach Twojego sklepu. Możesz wykorzystać w tym celu Google Tag Manager lub poprosić administratora obsługującego Twój sklep o wpięcie tych kodów bezpośrednio na podstronach.
Revhunter pobiera opłatę od użytkowników wyłącznie za uzyskane przez nich efekty. Oferujemy dwa modele rozliczeniowe (CPS, CPC). W zależności, od wybranego modelu płatność jest naliczana albo w momencie kliknięcia przez odbiorcę w wysłaną do niego kreację mailingową (CPC – cost-per-click) lub po zakupie dokonanym przez niego, za pośrednictwem Revhuntera (CPS – cost-per-sale). Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Cenniku.
*model CPS oferowany jest tylko sklepom opartym na silnikach, które posiadają pełną integrację z Revhunter.
Pierwsze i każde kolejne doładowanie konta wykonasz przy wykorzystaniu platformy PayLane. Jest to platforma zajmująca się obsługa płatności w Internecie. Obsługiwanymi metodami płatności są m.in. płatność kartą kredytową, kartą debetową, przelewem z potwierdzeniem płatności z konta bankowego, BLIKiem.
Zasilenie oraz wybór kwoty możliwe jest w Aplikacji PayLane, minimalna kwota zasilenia to 50 PLN. Po wyczerpaniu środków kampanie zostaną automatycznie wstrzymane. Aby uruchomić kampanię, musisz posiadać minimum 20 PLN na koncie.

Zaufali nam

Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu

Wypróbuj Revhuntera