Czy retargeting nadaje się tylko dla ecommerce?
Czy retargeting nadaje się tylko dla ecommerce?

Czy retargeting jest przeznaczony tylko dla branży ecommerce? Nie. Odzyskiwać możesz nie tylko porzucone koszyki, ale także formularze. Przeczytaj, jak wykorzystać retargeting w branży pożyczkowej i w segmencie B2B.

Lejek sprzedażowy w e-commerce i dopasowanie komunikatu do odpowiednich segmentów
Lejek sprzedażowy w e-commerce i dopasowanie komunikatu do odpowiednich segmentów

Przeprowadzenie Klienta przez całą ścieżkę zakupową to bardzo złożony proces, w szczególności w sklepie internetowym. W jaki sposób doprowadzić użytkowników aż do finału, czyli do zrobienia i opłacenia zakupów?  Wykorzystaj koncepcję lejka sprzedażowego i dopasuj odpowiednie działania do poszczególnych etapów. 

Black Friday 2021 - rabaty na narzędzia i usługi dla ecommerce
Black Friday 2021 - rabaty na narzędzia i usługi dla ecommerce

Już za chwileczkę, już za momencik...rozpoczną się największe święta zakupowe w roku - Black Week 2021. Czyli tradycyjnie już od kilku lat, rozciągnięte w czasie promocje z okazji Black Friday i Cyber Monday! Zobacz najlepsze promocje na narzędzia i usługi dla e-commerce. 

[Webinar] Audience Mailing - pozyskuj nowych klientów w e-commerce
[Webinar] Audience Mailing - pozyskuj nowych klientów w e-commerce

Jak zwiększyć ruch na stronie sklepu internetowego. Posłuchaj webinaru, który poprowadził Michał Kręcisz, Business Development Manager w Revhunter.  

edrone Partners Days
edrone Partners Days

W ramach kolejnej edycji edrone Partners Days, nasz Business Development Manager Michał Kręcisz zaprosił widzów tego wydarzenia, w podróż w dół lejka konwersji, opowiadając o tym, jak personalizować komunikację, na każdym z jego etapów.

Webinar o roli remarketingu i infrastruktury w sklepie internetowym"
Webinar o roli remarketingu i infrastruktury w sklepie internetowym"

Sam ruch nie wystarczy, by móc notować zyski. Trzeba wiedzieć jak budować sprzedaż i jak bardzo ważną rolę odgrywa tu marketing.

Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?
Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?

Audience Mailing i E-mail Retargeting to team idealny? Przekonaj się sam, przeczytaj wyniki case study przeprowadzonego we współpracy z polską marką obuwniczą Olivier. 

Case study dla branży fashion
Case study dla branży fashion

Czy e-mail retargeting jest sktuczny w branży fashion? Oczywiście, że tak! Mamy nawet na to dowody. Zobacz case study, w którym przeanalizowaliśmy 3 miesiące naszych działań dla klientów z branży fashion. 

Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19
Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19

Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach. 

Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting
Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting

Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.

Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!
Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie? 

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

HelpDesk

jeśli nie masz czasu i potrzebujesz szybkich odpowiedzi, zadaj nam pytanie:

Skontaktuj się z nami

FAQ - Najczęściej zadawane pytania o:

Kreacje do wysyłki wiadomości retargetingowych, stworzysz bardzo łatwo, bezpośrednio po zalogowaniu się do swojego konta w aplikacji Revhunter. Nasz wbudowany kreator przeprowadzi Cię po kolei przez wszystkie etapy jej tworzenia, automatyzując większość zawartych w niej elementów w zależności od tego, jaki scenariusz aktualnie zechcesz stworzyć. Co ważne, po wybraniu dynamicznego wariantu wiadomości, to znaczy prezentującego odbiorcy ostatnio oglądane przez niego produkty, system sam automatycznie dobierze je do odbiorcy.

Integracja w pełni wystarcza na podjęcie współpracy, wystarczy tylko w aplikacji przygotować swoją kreację oraz wybrać segment, do którego chce się dotrzeć, oraz określić scenariusz, według którego chce się to zrobić. Po zasileniu konta można od razu zacząć wysyłkę kampanii.

Oczywiście, nasze narzędzie posiada możliwość deduplikacji adresów, które posiadasz w swojej bazie. Możemy wykluczyć więc użytkowników, którzy czytają Twoje maile, dzięki wpięciu prostego piksela, który wyświetli się Twoim użytkownikom. W tym celu napisz do nas na support@revhunter.pl.

Korzystanie z usługi ma charakter dobrowolny i może zostać przerwane w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. Korzystanie z usługi może również w szczególnych okolicznościach zostać wygaszone bez złożenia wypowiedzenia - okoliczności te szczegółowo określa Regulamin aplikacji Revhunter.

Nie, Revhunter porównuje i paruje pliki cookie z adresami email odszukanymi w bazach zewnętrznych partnerów, z którymi współpracuje. Oznacza to, że wiadomości z wykorzystaniem Revhuntera można wysyłać tylko do użytkowników, których adres został przyporządkowany pomyślnie do ciasteczka.

Jest to spowodowane koniecznością sprawdzenia poprawności pewnych elementów zaplanowanej kampanii, takich jak temat, treść, czy wygląd wgranego banera. Kampanie są weryfikowane w trosce o dostarczalność i jakość wiadomości dla końcowych odbiorców.

Przyczyn może być kilka:
a) zbyt mała ilość dopasowań plików cookie osób odwiedzających sklep do adresów email - zatroszcz się o nowy ruch na sklepie
b) za wąska grupa docelowa, do której kierowana jest kampania - wypróbuj wysyłkę do szerszej grupy, np osób odwiedzających stronę główną
c) za wąska grupa prezentowanych produktów - do kampanii dynamicznych dodaj top produkty, lub wypróbuj kampanię statyczną

Najlepiej jest przetestować działanie określonych rodzajów kreacji do poszczególnych grup odbiorców, ale w uproszczeniu warto zacząć od poniższego schematu, a następnie wprowadzać do niego modyfikacje:
Home - dynamiczna kreacja z TOP produktami, lub kreacja statyczna
Kategoria - dynamiczna kreacja z TOP produktami z kategorii
Produkt - dynamiczna kreacja z produktami ostatnio oglądanymi + TOP
Koszyk - dynamiczna kreacja z ostatnio przeglądanymi produktami

Ilość wysyłek na pojedynczy adres jest ograniczona do maksymalnie jednej wiadomości na dzień i trzech na tydzień. Jeżeli użytkownik obejrzy stronę główną, a następnie przejdzie do kategorii/produktu/koszyka, to otrzyma wiadomość z kampanii, dla której pierwsze zostaną spełnione warunki wysyłki.

Jeżeli nie został zwiększony capping (ilość wiadomości wysyłanych jednego dnia), który domyślnie wynosi 1, to zostanie zrealizowana wysyłka z kampanii, której warunki zostały spełnione w pierwszej kolejności. To oznacza, że jeśli wizyta rozpoczęła się od strony głównej, to otrzyma wiadomość z tego scenariusza. Jeżeli wizyta rozpoczęła się od strony kategorii, to otrzyma wiadomość ze scenariusza dla kategorii itd.

Revhunter umożliwia wysyłkę wiadomości do użytkownika o nieznanym sprzedawcy adresie email, poprzez skojarzenie jego pliku cookie z adresem email w bazach, należących do partnerów Revhuntera. Odbiorca wiadomości wyraża zgodę na takie działanie, poprzez akceptację polityki cookie odwiedzanej witryny oraz potwierdzenie zapisu do bazy emailingowej. Więcej informacji znajdziesz w sekcji “Regulamin i kwestie prawne”.

Dane użytkowników na każdym etapie przetwarzania są zanonimizowane, przez co są one bezpieczne i przetwarzane wyłącznie w zakresie, oraz w sposób wymagany prawem. Posiadanie zgody na wysyłkę emaili reklamowych leży po stronie właściciela bazy, w której znajduje się adres odbiorcy, dzięki czemu korzystający z aplikacji Revhunter, są z konieczności posiadania ww. zgody zwolnieni, a wszelkie wyjaśnienia dotyczące roszczeń odbiorców spoczywają na administratorze tejże bazy.

Integracja i korzystanie z aplikacji Revhunter nie wpływa na spowolnienie czasu ładowania strony.

Integracji dokonasz albo za pomocą wtyczki dedykowanej dla dostawcy silnika, na którym oparty jest Twój sklep, lub przy pomocy prostego kodu integrującego. Szczegółowe informacje znajdziesz na podstronie Integracje.

Integracja z Revhunterem jest możliwa także poprzez wdrożenie kodów na stronach Twojego sklepu. Możesz wykorzystać w tym celu Google Tag Manager lub poprosić administratora obsługującego Twój sklep o wpięcie tych kodów bezpośrednio na podstronach.

Nie, jest to niemożliwe, ponieważ każde z kont Revhuntera posiada unikatowe ID, przypisywane w procesie integracji do jednego, konkretnego sklepu. Dla obsługi kolejnych sklepów konieczne jest założenie kolejnego konta Revhunter o innym, unikatowym ID.

Revhunter działa na zasadzie przedpłaty, z której następnie pobierane są opłaty za zrealizowane akcje w obu oferowanych typach kampanii tj. Audience Mailing (CPM - wysłane wiadomości) lub Email Retargeting (CPC - kliknięcie w wiadomość /CPS - sprzedaż*). Więcej informacji na temat stawek i cennik pakietów Audience Mailingowych znajdziesz w zakładce Cennik. 
*model CPS oferowany jest testowo tylko sklepom opartym na silnikach, posiadających pełną integrację z Revhunter (w tej chwili IdoSell)

Pierwsze i każde kolejne doładowanie konta wykonasz przy wykorzystaniu platformy PayLane. Jest to platforma zajmująca się obsługa płatności w Internecie. Obsługiwanymi metodami płatności są m.in. płatność kartą kredytową, kartą debetową, przelewem z potwierdzeniem płatności z konta bankowego, BLIKiem.

Zasilenie oraz wybór kwoty możliwe jest w Aplikacji PayLane, minimalna kwota zasilenia to 50 PLN. Po wyczerpaniu środków kampanie zostaną automatycznie wstrzymane. Aby uruchomić kampanię, musisz posiadać minimum 20 PLN na koncie.

Zaufali nam

Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu

Wypróbuj Revhuntera