Kampanie emailingowe w czasach RODO

Kampanie emailingowe w czasach RODO

RODO rozpala do czerwoności głowy marketerów, prawników i administratorów baz danych. Jedni czekają na nie ze spokojem, inni rwą włosy z głowy, w obawie o drakońskie kary, jakie będą nakładane na niefrasobliwych przedsiębiorców zarządzających danymi niezgodnie z nowym ustawodawstwem. Czy jednak rzeczywiście RODO stanowi przeszkodę nie do przeskoczenia?

Revhunter działa zgodnie z zapisami nowej ustawy.

Aby pomóc także Wam rozwiać wątpliwości i obalić powstałe mity, INIS wspólnie z Fundacją FORCE, przygotowali podręczny przewodnik dotyczący prowadzenia działań w e-mail marketingu, po zmianach wchodzących w życie 25 maja 2018r.

Z poradnika dowiesz się m.in.:

  • jak RODO wpłynie na email marketing
  • jakie obszary reguluje ono w zakresie kampanii emailingowych
  • jakie dokumenty i zabezpieczenia są wymagane do legalnej realizacji kampanii do baz wewnętrznych, a jakie do baz zewnętrznych
  • jak nie dać oszukać się naciągaczom, którzy chcą łatwo zarobić na obawach przedsiębiorców, które dotyczą wprowadzenia RODO
  • gdzie takie nadużycia zgłaszać i jak im przeciwdziałać

button

Share:

Pozostałe wpisy

Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?
Jak zdobyć nowych kupujących i uzyskać ROI 434%?

Audience Mailing i E-mail Retargeting to team idealny? Przekonaj się sam, przeczytaj wyniki case study przeprowadzonego we współpracy z polską marką obuwniczą Olivier. 

Case study dla branży fashion
Case study dla branży fashion

Czy e-mail retargeting jest skuteczny w branży fashion? Oczywiście, że tak! Mamy nawet na to dowody. Zobacz case study, w którym przeanalizowaliśmy 3 miesiące naszych działań dla klientów z branży fashion. 

Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19
Statystyki ruchu w branży ecommerce w czasach COVID-19

Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach. 

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji