Co łączy Anetę, Piotra i Jana - ECOMMERCE. Każdy z nich prowadzi własny sklep internetowy. Aneta jest managerką w sklepie z ubraniami, Piotr jest właścicielem sklepu meblowego, a Jan sprzedaje części samochodowe. W każdej z tych branż na drodze do e-sukcesu pojawiają się inne przeszkody biznesowe. Brak nowego ruchu na stronie sklepu, wysoki wskaźnik porzuconych koszyków, czy stały poziom konwersji, może przyprawić każdego właściciela sklepu internetowego o zawrót głowy. Revhunter – to właśnie jedno z narzędzi, które może pomóc rozwikłać ich problemy. Poznaj Anetę, Piotra i Jana oraz rozwiązania, które wykorzystali.
Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.
Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.
Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe.