Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Co łączy Anetę, Piotra i Jana - ECOMMERCE. Każdy z nich prowadzi własny sklep internetowy. Aneta jest managerką w sklepie z ubraniami, Piotr jest właścicielem sklepu meblowego, a Jan sprzedaje części samochodowe. W każdej z tych branż na drodze do e-sukcesu pojawiają się inne przeszkody biznesowe. Brak nowego ruchu na stronie sklepu, wysoki wskaźnik porzuconych koszyków, czy stały poziom konwersji, może przyprawić każdego właściciela sklepu internetowego o zawrót głowy. Revhunter – to właśnie jedno z narzędzi, które może pomóc rozwikłać ich problemy. Poznaj Anetę, Piotra i Jana oraz rozwiązania, które wykorzystali.




Kliknij, aby powiększyć!


Jak zwiększyć ruch? Audience Mailing i retargeting

Share:

Pozostałe wpisy

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?
Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe. 

Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?
Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Jakie elementy zawiera skuteczna kreacja retargetingowa, która zachęci odbiorcę do powrotu na Twoją witrynę? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę w trakcie projektowania emaila.

Wypróbuj Revhuntera