Strategia cenowa w ecommerce - jak zarządzać cenami, aby wyprzedzić konkurencję?
Strategia cenowa w ecommerce - jak zarządzać cenami, aby wyprzedzić konkurencję?

Wybór dobrej strategii cenowej jest bardzo ważny z biznesowego punktu widzenia. To, jaką ustalisz cenę danego produktu, zaważy na jego sprzedaży. W tym wpisie podpowiadamy, jak zarządzać cenami, aby zwiększyć zyski i być zawsze krok przed konkurencją?

Czytaj wiecej
Scenariusz retargetingowy - seria emaili
Scenariusz retargetingowy - seria emaili

Ile maili należy wysłać, aby przekonać użytkownika do powrotu na stronę sklepu? Przeczytaj wpis i dowiedz się, jak przygotować skuteczny scenariusz retargetingowy. Przygotowaliśmy dla Ciebie parę tipów, które warto wykorzystać w trakcie przygotowywania mailingu.

Czytaj wiecej
Jak sprzedawać więcej? Email retargeting w służbie cross sellingu i up sellingu.
Jak sprzedawać więcej? Email retargeting w służbie cross sellingu i up sellingu.

Czy korzystasz z metody up sellingu i cross sellingu w swoim sklepie internetowym? Przekonaj użytkowników do powrotu na stronę sklepu i do zakupu dodatkowych produktów lub droższych. Przeczytaj, jak wykorzystać cross selling i up selling w email retargetingu, aby zwiększyć wyniki sprzedaży oraz wartość koszyków swoich klientów.

Czytaj wiecej
Co to jest analiza RFM?
Co to jest analiza RFM?

Poznaj bliżej swoich klientów, aby móc przewidzieć ich zachowania konsumenckie w przyszłości. Posegmentuj własną bazę odbiorców, biorąc pod uwagę: czas, który upłynął od ostatnich zakupów, częstotliwość zakupów oraz pozostawioną kwotę w Twoim sklepie. Przeczytaj, jak poprawnie przeprowadzić analizę RFM.

Czytaj wiecej
Jak odzyskać m-koszyk – retargeting mobilny
Jak odzyskać m-koszyk – retargeting mobilny

Na czym polega reatargeting mobilny? Dowiedz się, jak przygotować kreację mailingową, która prawidłowo wyświetli się na ekranie smartfona. Zaplanuj krok po kroku scenariusz retargetingowy i odzyskaj porzucone koszyki w swoim sklepie internetowym.

Czytaj wiecej

Wypróbuj Revhuntera