Jak powinna wyglądać kreacja retargetingowa?
Jak powinna wyglądać kreacja retargetingowa?

Jak stworzyć skuteczną kreację retargetingową? O to jest pytanie! Jednak my znamy prawidłową odpowiedź. Sprawdź, jakie elementy powinna zawierać kreacja retargetingowa, aby odzyskała utracony ruch na stronie sklepu.

Czytaj wiecej
Czym jest product feed i jaką pełni rolę w retargetingu?
Czym jest product feed i jaką pełni rolę w retargetingu?

Wszystko co musisz wiedzieć o feedzie to to, że w swojej budowie jest prosty jak przysłowiowy cep. To możliwości wykorzystania feeda wymagają nieco więcej wdrożenia.

Czytaj wiecej
Na czym polega statyczny email retargeting?
Na czym polega statyczny email retargeting?

Nie myśl, że korzystając ze statycznej kreacji, tracisz element personalizacji, ponieważ retargeting oparty o kreację statyczną wcale nie oznacza, że nie może on zostać dobrze spersonalizowany, o czym przekonasz się w dalszej części artykułu.

Czytaj wiecej
Scenariusze retargetingowe - strona główna
Scenariusze retargetingowe - strona główna

Pierwszym elementem widocznym po wejściu na stronę, jest strona główna. Należy potraktować ją zatem jak wizytówkę całego serwisu i zadbać o to, by swoim wyglądem i łatwością obsługi zachęcała, do przejścia w jej głąb.

Czytaj wiecej
Kiedy cena jest barierą... wykorzystaj monitoring cen!
Kiedy cena jest barierą... wykorzystaj monitoring cen!

Skąd możemy wiedzieć, że to akurat cena powstrzymuje klientów przed zakupem?

Czytaj wiecej

Wypróbuj Revhuntera