Retargeting vs remarketing - różnice i podobieństwa
Retargeting vs remarketing - różnice i podobieństwa

Czy pojęcia remarketing i retargeting można stosować zamiennie? Choć te działania mają takie same cele, to okazuje się, że pod paroma względami się różnią. Sprawdź, co dokładnie łączy, a co dzieli remarketing z retargetingiem.

Czytaj wiecej
Crosschannel retargeting – jakie narzędzia wykorzystać w retargetingu?
Crosschannel retargeting – jakie narzędzia wykorzystać w retargetingu?

Co zrobić, aby klienci wracali jak bumerang do Twojego sklepu? Wypróbuj retargeting! Sprawdź, które narzędzia dostępne na rynku pomogą Ci odzyskać zainteresowanie klientów oraz porzucone koszyki w sklepie internetowym. 

Czytaj wiecej
Udało się! Należymy do Programu TCF IAB Europe
Udało się! Należymy do Programu TCF IAB Europe

Spółka INIS, do której należy Revhunter, dołączyła do Transparency&Consent Framework (TFC 2.0). Udział w tym Programie zapewnia naszych Partnerów o bezpiecznym przetwarzaniu przez nas danych osobowych konsumentów w Unii Europejskiej. 

Czytaj wiecej
Czy warto poszerzać bazę klientów i dlaczego tak?
Czy warto poszerzać bazę klientów i dlaczego tak?

W pogoni za nowymi użytkownikami warto również pamiętać o tych, którzy już znajdują się w naszej bazie adresowej. Pokaż swoim klientom, że są dla Ciebie ważni. Zastosuj email retargeting, aby zwiększyć ich lojalność i sprzedaż w swoim sklepie. 

Czytaj wiecej
Jak powinna wyglądać kreacja retargetingowa?
Jak powinna wyglądać kreacja retargetingowa?

Jak stworzyć skuteczną kreację retargetingową? O to jest pytanie! Jednak my znamy prawidłową odpowiedź. Sprawdź, jakie elementy powinna zawierać kreacja retargetingowa, aby odzyskała utracony ruch na stronie sklepu.

Czytaj wiecej

Wypróbuj Revhuntera