Zwiększaj rozpoznawalność i zasięg swojego ecommerce wśród osób podobnych do Twoich obecnych klientów, dzięki Audience Mailing.
Odzyskaj ruch, zaangażowanie i porzucone koszyki anonimowych użytkowników poprzez Email Retargeting.
Z okazji tegorocznego Black Friday przygotowaliśmy specjalną ofertę promocyjną! Dzięki niej pozyskasz nowy ruch na stronie i podniesiesz konwersję wśród odwiedzających Twój sklep. Szczegóły? Zobacz ofertę klikając w poniższy button.
Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?
Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?
W jaki sposób marki wykorzystują efekt FOMO, aby zachęcić klienta do powrotu na stronę sklepu? Sprawdź, jak email ostatniej szansy może wpłynąć na decyzję zakupową odbiorcy.