Czy wiesz, że około 68% użytkowników opuszcza Twój sklep internetowy po dodaniu produktów do koszyka? Oznacza to, że tracisz ponad połowę potencjalnych klientów. Z Revhunterem możesz uratować porzucone koszyki i odzyskać część ruchu na swojej stronie internetowej. Dokładnie w taki sam sposób, jak robią to już nasi klienci z branży fashion.
Odzież to jedna z branż, w której klienci najczęściej opuszczają swoje koszyki zakupowe w sklepach internetowych. Spokojnie, możesz jednak temu zaradzić. Korzystając z Revhuntera, samodzielnie zaplanujesz kampanię e-mail retargetingową do anonimowych użytkowników, którzy opuścili Twój sklep, dzięki czemu zachęcisz ich do powrotu. Jak dokładnie to działa? Użytkownik, wchodząc na Twoją stronę internetową, zostawia po sobie ślad w formie plików cookie. Po opuszczeniu strony, Revhunter zestawia pozostawione dane przez użytkownika z własnymi bazami, a następnie automatycznie wysyła do nich wcześniej zaplanowany przez Ciebie mailing. Mało tego, w wiadomości możesz zamieścić dokładnie te produkty, które klient wcześniej przeglądał lub zostawił w koszyku.
Revhunter obsługuje aż 114 sklepów z branży odzieżowej, które zwiększyły swoją sprzedaż dzięki retargetingowi. Ty też możesz do nas dołączyć i odzyskać utracony ruch na swojej stronie. Zobacz, jak wyglądają wyniki kampanii e-mail retargetingowych, które zrealizowaliśmy dla sklepów odzieżowych na przestrzeni 3 miesięcy.
Z case study dowiesz się m.in.:
Chcesz wypróbować retargeting?
Skontaktuj się z nami:
E-mail: hello@revhunter.pl
Telefon: +48 535 539 828
Audience Mailing i E-mail Retargeting to team idealny? Przekonaj się sam, przeczytaj wyniki case study przeprowadzonego we współpracy z polską marką obuwniczą Olivier.
Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Przeczytaj analizę, którą przygotowaliśmy na podstawie obserwacji kampanii, prowadzonych przez nas w kilku kluczowych w tym okresie branżach.
RODO rozpala do czerwoności głowy marketerów, prawników i administratorów baz danych. Czy jednak rzeczywiście RODO stanowi przeszkodę nie do przeskoczenia, a przedsiębiorcy operujący na danych osobowych słusznie się o nie obawiają?