Formularz kontaktowy

Administratorem Państwa danych osobowych są INIS sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, przy ul. Raciborskiej 35a, NIP: 6423128785, e-mail: IOD@inis.pl.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000),
Państwa dane będą przetwarzane w celu wskazanym przez Państwa w formularzu.
Macie Państwo możliwość dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia, do przenoszenia danych, żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Macie Państwo także prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu kontaktowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne jednakże niezbędne do realizacji celu, w którym zgoda została wyrażona.
Konsekwencją niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych brak możliwości odpowiedzenia na pytanie zadane za pomocą formularza
Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Nie będzie stosowany wobec nich mechanizm automatycznego podejmowania decyzji w tym profilowania.
Odbiorcami moich danych osobowych mogą być:
  • dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT;
  • podmioty świadczące na rzecz Administratorów usługi audytowe;
  • organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub realizacji wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail IOD@inis.pl

FAQ - Najczęściej zadawane pytania o:

Kreacje do wysyłki wiadomości retargetingowych, stworzysz bardzo łatwo, bezpośrednio po zalogowaniu się do swojego konta w aplikacji Revhunter. Nasz wbudowany kreator przeprowadzi Cię po kolei przez wszystkie etapy jej tworzenia, automatyzując większość zawartych w niej elementów w zależności od tego, jaki scenariusz aktualnie zechcesz stworzyć. Co ważne, po wybraniu dynamicznego wariantu wiadomości, to znaczy prezentującego odbiorcy ostatnio oglądane przez niego produkty, system sam automatycznie dobierze je do odbiorcy.

Integracja w pełni wystarcza na podjęcie współpracy, wystarczy tylko w aplikacji przygotować swoją kreację oraz wybrać segment, do którego chce się dotrzeć, oraz określić scenariusz, według którego chce się to zrobić. Po zasileniu konta można od razu zacząć wysyłkę kampanii.

Oczywiście, nasze narzędzie posiada możliwość deduplikacji adresów, które posiadasz w swojej bazie. Możemy wykluczyć więc użytkowników, którzy czytają Twoje maile, dzięki wpięciu prostego piksela, który wyświetli się Twoim użytkownikom. W tym celu napisz do nas na support@revhunter.pl.

Korzystanie z usługi ma charakter dobrowolny i może zostać przerwane w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. Korzystanie z usługi może również w szczególnych okolicznościach zostać wygaszone bez złożenia wypowiedzenia - okoliczności te szczegółowo określa Regulamin aplikacji Revhunter.

Nie, Revhunter porównuje i paruje pliki cookie z adresami email odszukanymi w bazach zewnętrznych partnerów, z którymi współpracuje. Oznacza to, że wiadomości z wykorzystaniem Revhuntera można wysyłać tylko do użytkowników, których adres został przyporządkowany pomyślnie do ciasteczka.

Jest to spowodowane koniecznością sprawdzenia poprawności pewnych elementów zaplanowanej kampanii, takich jak temat, treść, czy wygląd wgranego banera. Kampanie są weryfikowane w trosce o dostarczalność i jakość wiadomości dla końcowych odbiorców.

Przyczyn może być kilka:
a) zbyt mała ilość dopasowań plików cookie osób odwiedzających sklep do adresów email - zatroszcz się o nowy ruch na sklepie
b) za wąska grupa docelowa, do której kierowana jest kampania - wypróbuj wysyłkę do szerszej grupy, np osób odwiedzających stronę główną
c) za wąska grupa prezentowanych produktów - do kampanii dynamicznych dodaj top produkty, lub wypróbuj kampanię statyczną

Najlepiej jest przetestować działanie określonych rodzajów kreacji do poszczególnych grup odbiorców, ale w uproszczeniu warto zacząć od poniższego schematu, a następnie wprowadzać do niego modyfikacje:
Home - dynamiczna kreacja z TOP produktami, lub kreacja statyczna
Kategoria - dynamiczna kreacja z TOP produktami z kategorii
Produkt - dynamiczna kreacja z produktami ostatnio oglądanymi + TOP
Koszyk - dynamiczna kreacja z ostatnio przeglądanymi produktami

Ilość wysyłek na pojedynczy adres jest ograniczona do maksymalnie jednej wiadomości na dzień i trzech na tydzień. Jeżeli użytkownik obejrzy stronę główną, a następnie przejdzie do kategorii/produktu/koszyka, to otrzyma wiadomość z kampanii, dla której pierwsze zostaną spełnione warunki wysyłki.

Jeżeli nie został zwiększony capping (ilość wiadomości wysyłanych jednego dnia), który domyślnie wynosi 1, to zostanie zrealizowana wysyłka z kampanii, której warunki zostały spełnione w pierwszej kolejności. To oznacza, że jeśli wizyta rozpoczęła się od strony głównej, to otrzyma wiadomość z tego scenariusza. Jeżeli wizyta rozpoczęła się od strony kategorii, to otrzyma wiadomość ze scenariusza dla kategorii itd.

Revhunter umożliwia wysyłkę wiadomości do użytkownika o nieznanym sprzedawcy adresie email, poprzez skojarzenie jego pliku cookie z adresem email w bazach, należących do partnerów Revhuntera. Odbiorca wiadomości wyraża zgodę na takie działanie, poprzez akceptację polityki cookie odwiedzanej witryny oraz potwierdzenie zapisu do bazy emailingowej. Więcej informacji znajdziesz w sekcji “Regulamin i kwestie prawne”.

Dane użytkowników na każdym etapie przetwarzania są zanonimizowane, przez co są one bezpieczne i przetwarzane wyłącznie w zakresie, oraz w sposób wymagany prawem. Posiadanie zgody na wysyłkę emaili reklamowych leży po stronie właściciela bazy, w której znajduje się adres odbiorcy, dzięki czemu korzystający z aplikacji Revhunter, są z konieczności posiadania ww. zgody zwolnieni, a wszelkie wyjaśnienia dotyczące roszczeń odbiorców spoczywają na administratorze tejże bazy.

Integracja i korzystanie z aplikacji Revhunter nie wpływa na spowolnienie czasu ładowania strony.

Integracji dokonasz albo za pomocą wtyczki dedykowanej dla dostawcy silnika, na którym oparty jest Twój sklep, lub przy pomocy prostego kodu integrującego. Szczegółowe informacje znajdziesz na podstronie Integracje.

Integracja z Revhunterem jest możliwa także poprzez wdrożenie kodów na stronach Twojego sklepu. Możesz wykorzystać w tym celu Google Tag Manager lub poprosić administratora obsługującego Twój sklep o wpięcie tych kodów bezpośrednio na podstronach.

Nie, jest to niemożliwe, ponieważ każde z kont Revhuntera posiada unikatowe ID, przypisywane w procesie integracji do jednego, konkretnego sklepu. Dla obsługi kolejnych sklepów konieczne jest założenie kolejnego konta Revhunter o innym, unikatowym ID.

Revhunter pobiera opłatę od użytkowników wyłącznie za uzyskane przez nich efekty. Oferujemy dwa modele rozliczeniowe (CPS, CPC). W zależności, od wybranego modelu płatność jest naliczana albo w momencie kliknięcia przez odbiorcę w wysłaną do niego kreację mailingową (CPC – cost-per-click) lub po zakupie dokonanym przez niego, za pośrednictwem Revhuntera (CPS – cost-per-sale). Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Cenniku.
*model CPS oferowany jest tylko sklepom opartym na silnikach, które posiadają pełną integrację z Revhunter.

Pierwsze i każde kolejne doładowanie konta wykonasz przy wykorzystaniu platformy PayLane. Jest to platforma zajmująca się obsługa płatności w Internecie. Obsługiwanymi metodami płatności są m.in. płatność kartą kredytową, kartą debetową, przelewem z potwierdzeniem płatności z konta bankowego, BLIKiem.

Zasilenie oraz wybór kwoty możliwe jest w Aplikacji PayLane, minimalna kwota zasilenia to 50 PLN. Po wyczerpaniu środków kampanie zostaną automatycznie wstrzymane. Aby uruchomić kampanię, musisz posiadać minimum 20 PLN na koncie.

Wypróbuj Revhuntera