Jakie dane o swoich klientach możesz wyciągnać z e-maili?

Jakie dane o swoich klientach możesz wyciągnać z e-maili?

Choć e-mail marketing na stałe zadomowił się w kanonie działań reklamowych, jego potencjał nadal nie zawsze jest w pełni wykorzystywany. Tylko nieliczni marketerzy mają świadomość, że popularne wskaźniki OR (ilość otwarć) i CTR (ilość kliknięć) …

Jak zadbać o lojalność i retencję klienta w e-commerce?

Jak zadbać o lojalność i retencję klienta w e-commerce?

Klient, który wraca, by kupować więcej i namawia do tego swoich znajomych – mityczne stworzenie, którego nikt nigdy nie widział, czy realny efekt zamierzonych działań marketingowych? Na ile lojalność wobec marki możliwa jest we współczesnym, przesyconym …

Co czwarta sprzedaż w sieci realizowana dzięki e-mail marketingowi.

Co czwarta sprzedaż w sieci realizowana dzięki e-mail marketingowi.

E-mail marketing w dalszym ciągu pozostaje numerem jeden wśród kanałów napędzających sprzedaż w e-commerce – to wynik badania „E-commerce pulse by Custora” z 2016 roku. Osiągając zdumiewający wynik dokonanych sprzedaży na poziomie 25 procent, pokonał …

KONTAKT

ZAPYTAJ O WYCENĘ