E-commerce w czasie pandemii. Jaki wpływ koronawirus ma na porzucone koszyki?

E-commerce w czasie pandemii. Jaki wpływ koronawirus ma na porzucone koszyki?

Od kilku już miesięcy świat walczy z pandemią koronawirusa. Pomimo tego, że wszystko wskazuje na to, że powoli zmierzamy w końcową fazę walki z Covid-19 to wciąż utrzymuje się niepokój i strach przed tym, jaka …

Ruch i konwersje w e-commerce w dobie COVID-19

Ruch i konwersje w e-commerce w dobie COVID-19

Pandemia choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirus ma olbrzymi wpływ na aktualne zwyczaje zakupowe. Aktywności, które dotychczas zarezerwowane były dla naszej sfery offline, w bardzo znacznej mierze musiały przenieść się do online. I choć popularność zakupów …

Nativeo czyli reklama natywna w najlepszym wydaniu

Nativeo czyli reklama natywna w najlepszym wydaniu

W naszej Grupie Kapitałowej pojawił się właśnie nowy projekt – Nativeo.pl, w całości poświęcony reklamie natywnej, a wdrożony przy współpracy INIS z MGID. Czym jest Nativeo? Nowy projekt oferuje nowoczesne rozwiązania i innowacyjne formaty w …

Jak pokochałem porzucone koszyki i dlaczego powinieneś zrobić to samo

Jak pokochałem porzucone koszyki i dlaczego powinieneś zrobić to samo

„Houston, mamy PROBLEM! Oglądany produkt wypadł z orbity zainteresowań klienta!” – być może tak właśnie brzmiałaby początkowa wypowiedź w filmie katastroficznym o porzuconym koszyku.

Jakie dane o swoich klientach możesz wyciągnać z e-maili?

Jakie dane o swoich klientach możesz wyciągnać z e-maili?

Choć e-mail marketing na stałe zadomowił się w kanonie działań reklamowych, jego potencjał nadal nie zawsze jest w pełni wykorzystywany. Tylko nieliczni marketerzy mają świadomość, że popularne wskaźniki OR (ilość otwarć) i CTR (ilość kliknięć) …

Jak zadbać o lojalność i retencję klienta w e-commerce?

Jak zadbać o lojalność i retencję klienta w e-commerce?

Klient, który wraca, by kupować więcej i namawia do tego swoich znajomych – mityczne stworzenie, którego nikt nigdy nie widział, czy realny efekt zamierzonych działań marketingowych? Na ile lojalność wobec marki możliwa jest we współczesnym, przesyconym …

Co czwarta sprzedaż w sieci realizowana dzięki e-mail marketingowi.

Co czwarta sprzedaż w sieci realizowana dzięki e-mail marketingowi.

E-mail marketing w dalszym ciągu pozostaje numerem jeden wśród kanałów napędzających sprzedaż w e-commerce – to wynik badania „E-commerce pulse by Custora” z 2016 roku. Osiągając zdumiewający wynik dokonanych sprzedaży na poziomie 25 procent, pokonał …

KONTAKT

ZAPYTAJ O WYCENĘ