Największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce odbędzie się już za moment, bo 17 i 18 marca w Starej Zajezdni by Desilva w Krakowie! Jedenasta edycja konferencji zyskała w tym roku grono ciekawych prelegentów, a obok tego dużego wydarzenia poznamy twórców najlepszych projektów z branży biorących udział w prestiżowej gali rozdania nagród Mobile Trends Awards. Całość poprowadzi Jarosław Kuźniar, a gwiazdą wieczoru będzie Natalia Capelik-Muianga.
Już 17 i 18 marca w Starej Zajezdni by DeSilva w Krakowie będziemy mieli okazję wziąć udział w interesującym wydarzeniu przeznaczonym dla wszystkich maniaków i specjalistów rynku mobilnych technologii. Na prelekcjach będziemy mogli posłuchać o mobile marketingu, projektowaniu user experience, sektorze handlu cyfrowego, a także o chmurze w biznesie, roli danych, czy o wpływie web3 i trendach, które odcisną piętno na naszym życiu i to już w nieodległej przyszłości.
Prelegenci
W tym roku grono prelegentów zasilają najlepsi w swoim fachu. W zaszczytnym gronie ekspertów znalazła się m.in właścicielka instytutu przyszłości (infuture.institute) Natalia Hatalska. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100, a Wysokie Obcasy uznały za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Wyróżniona w rankingu „Kogo słucha polski biznes?”, jako jeden z 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu oraz na Liście Kobiet Roku Forbes Women Polska. Zaraz obok autorki książki “Wiek paradoksów. Czy technologia nas ocali?’ widzimy postać Artura Kurasińskiego. Kurasiński to przedsiębiorca, orator oraz autor gier i komiksów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie.
Wśród prelegentów znajdziemy też specjalistów takich jak: Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA), Szymon Paluch (uPacjenta), Dorota Andrzejewska (Awareson), Lucjan Exner (Appnext), Aleksandra Keller (CCC), Aleksandra Matysiak, Karol Rubinkiewicz (Orange Polska), Łukasz Okoński, Paweł Wasilewski, Nir Manor (Future Mind), Mateusz Cygan (10A), Konrad Dziejarski (Efigence), Tomasz Wiertelak (Oktawave), Michał Szklarski (e-point mobile), Piotr Kowalski (Google), Aleksander Luchowski (Selectivv), Magdalena Wachol, Karolina Wacholska-Sulejewska (Veovee), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Artur Jabłoński (DIGITALK), Jerzy Judycki (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych).
Nie zabraknie panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Roberta Rachwała (pomysłodawca i organizator Mobile Trends). W trakcie panelu na temat zagadnień związanych z zarządzaniem, tworzeniem i wdrażaniem aplikacji oraz perspektywami dla rynku mobile wypowiedzą się eksperci: Paweł Janda (mobitouch), Tomasz Witt (Norbsoft), Tomasz Muter (Droids On Roids SA), Tomasz Woźniak (Future Mind), Miłosz Wójcik (Appchance), Anna Grabowska (Miquido) i Katarzyna Smoleń-Drzazga (Pragmatic Coders).
Gwiazdy
Oprócz ewidentnych person wielkiego kalibru typu Artur Kurasiński, czy Natalia Hatalska będziemy mogli poznać Jarosława Kuźniara w roli prowadzącego całość wydarzenia. Osoba znająca media, ale też biznes i technologię. Czy można wyobrazić sobie lepszego prowadzącego? Głosy prelegentów i Kuźniara nie będą jedynym wyróżnikiem. Wiedza, profesjonalizm i rozrywka. Uczestnicy wydarzenia będą mieli niepowtarzalną okazją posłuchać na żywo utworów wykonywanych przez Natalię Capelik-Muianga. Natalia jest finalistką 8. edycji programu MAM TALENT oraz ćwierćfinalistką 9. edycji THE VOICE OF POLAND. Wykonała również utwór „Kim naprawdę jesteś” do czołówki nowej edycji programu BIG BROTHER. Piosenkę tę zaśpiewała także na scenie Opery Leśnej podczas Top of the Top Sopot Festival w 2019 roku. Natalia kilkukrotnie wystąpiła podczas Sylwestra z TVN. Obecnie jest studentką wokalistyki jazzowej na Akademii Muzycznej w Gdańsku. Dla uczestników szykuje coś specjalnego.
Organizator
Tegorocznym organizatorem wydarzenia jest ESCOLA. Krzysztof Wojewodzic zarządzający okrętem Escoli postanowił opowiedzieć na konferencji dlaczego m-learning jest trudny i co wpływa na niekorzyść urządzeń mobilnych pod kątem nauczania. Dowiemy się co nieco o architekturze headless oraz jak zrewolucjonizować rynek nauczania internetowego.
Partnerzy
Jedenasta edycja eventu sponsorowana jest przez Orange Flex oraz Appnext. Głównym sponsorem jest zaś firma Future Mind.
Future Mind Future Mind tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży, ze szczególnym naciskiem na retailowe aplikacje mobilne. Firma realizuje więcej usług niż projektowanie i rozwijanie oprogramowania - wspiera klientów również w podejmowaniu decyzji strategicznych i utrzymywaniu produktów cyfrowych przez cały cykl życia. Rozwiązania mobilne stworzone przez Future Mind wygrały liczne nagrody branżowe, a sama firma została wyróżniona za dynamiczny wzrost przez magazyny takie jak Forbes i Financial Times. Tegoroczna edycja konferencji będzie też zawierała prelekcje takich przedstawicieli firmy jak Łukasz Okoński, Nir Manor, czy Paweł Wasilewski.
Kolejny sponsor, Orange Polska słynie z innowacji i nowoczesnego podejścia na rynku, zatem w obliczu narastających postaw proekologicznych sami postanowili do nich zachęcać. Orange podczas konferencji opowie o swojej nowej funkcjonalności - Przekaż EKO GB - w obrębie aplikacji Orange Flex, za którą otrzymała nawet nominację do Mobile Trends Awards w kategorii funkcjonalność prospołeczna.
Appnext to globalny lider w obszarze "app discovery", platforma rekomendująca aplikacje swoich partnerów milionom użytkowników smartfonów Android na całym świecie dzięki bezpośredniej wspólpracy z producentami urządzeń. Naturalny, nie intruzywny formatowi reklamowy (ikona aplikacji) w połączeniu z unikalną technologią Timeline, przetwarzającej dane behawioralne na osi czasu i ponad 20 interakcjami dziennie umożliwia marketerom aplikacji skuteczne pozyskiwanie lojalnych, wartościowych użytkowników. Przedstawiciel firmy, Lucjan Exner, opowie o tym w trakcie swojej prelekcji.
Mobile Trends Conference 2022: 17-18 marca 2022 r., Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva.
Więcej informacji znajdziesz na: https://2022.mobiletrends.pl/ oraz https://mobiletrendsawards.pl/
High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy.
Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?
Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?