Mam sklep, mam towar, ale jak i gdzie szukać Klientów?
Mam sklep, mam towar, ale jak i gdzie szukać Klientów?

Kim jest Twój Klient, gdzie go szukać i jak przekonać do zakupu? Po pierwsze pozwól się znaleźć w sieci i staraj się stworzyć jak najwięcej punktów styku w miejscach, które odwiedzają przedstawiciele Twojej grupy docelowej. Gdzie warto szukać Klientów w pierwszej kolejności?

Czytaj wiecej
Co to jest analiza RFM?
Co to jest analiza RFM?

Poznaj bliżej swoich klientów, aby móc przewidzieć ich zachowania konsumenckie w przyszłości. Posegmentuj własną bazę odbiorców, biorąc pod uwagę: czas, który upłynął od ostatnich zakupów, częstotliwość zakupów oraz pozostawioną kwotę w Twoim sklepie. Przeczytaj, jak poprawnie przeprowadzić analizę RFM.

Czytaj wiecej

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji