Droga od anonimowego użytkownika do lojalnego klienta przypomina moment zakochania się. W tym przypadku to klient robi pierwszy krok. Wchodzi na stronę sklepu i okazuje zainteresowanie konkretnymi produktami. Często jednak nie jest pewien swoich intencji zakupowych i rezygnuje z dokonania transakcji. To dobry moment, aby pokazać mu, że Ci na nim zależy. Z pomocą Revhuntera namierz użytkowników, którzy opuścili Twój sklep i wyślij do nich mailing z produktami, które ostatnio oglądali. Dzięki email retargetingowi masz szanse na zwiększenie sprzedaży, jak i pozyskanie lojalnego klienta na całe życie!
Kliknij, aby powiększyć!
Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.
Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie?
Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.