Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Droga od anonimowego użytkownika do lojalnego klienta przypomina moment zakochania się. W tym przypadku to klient robi pierwszy krok. Wchodzi na stronę sklepu i okazuje zainteresowanie konkretnymi produktami. Często jednak nie jest pewien swoich intencji zakupowych i rezygnuje z dokonania transakcji. To dobry moment, aby pokazać mu, że Ci na nim zależy. Z pomocą Revhuntera namierz użytkowników, którzy opuścili Twój sklep i wyślij do nich mailing z produktami, które ostatnio oglądali. Dzięki email retargetingowi masz szanse na zwiększenie sprzedaży, jak i pozyskanie lojalnego klienta na całe życie!



Kliknij, aby powiększyć! 

Share:

Pozostałe wpisy

Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting
Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting

Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.

Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!
Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie? 

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji