Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Droga od anonimowego użytkownika do lojalnego klienta przypomina moment zakochania się. W tym przypadku to klient robi pierwszy krok. Wchodzi na stronę sklepu i okazuje zainteresowanie konkretnymi produktami. Często jednak nie jest pewien swoich intencji zakupowych i rezygnuje z dokonania transakcji. To dobry moment, aby pokazać mu, że Ci na nim zależy. Z pomocą Revhuntera namierz użytkowników, którzy opuścili Twój sklep i wyślij do nich mailing z produktami, które ostatnio oglądali. Dzięki email retargetingowi masz szanse na zwiększenie sprzedaży, jak i pozyskanie lojalnego klienta na całe życie!



Kliknij, aby powiększyć! 
Grafika_Walentynki

Share:

Pozostałe wpisy

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?
Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Jakie elementy zawiera skuteczna kreacja retargetingowa, która zachęci odbiorcę do powrotu na Twoją witrynę? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę w trakcie projektowania emaila.

Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?
Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?

Zobacz, jakie są odpowiedniki poszczególnych etapów lejka marketingowego w ścieżce zakupowej w ecommerce.

Wypróbuj Revhuntera