Dzięki e-mail retargetingowi można odzyskać nawet 30% utraconego ruchu na swojej stronie. Naprawdę! Jak więc powinna wyglądać skuteczna kreacja retargetingowa, która zwróci uwagę użytkownika i zachęci do powrotu na Twoją witrynę? Każda kampania marketingowa zawsze musi być dopasowana do klienta. Należy wziąć pod uwagę zarówno jego aktualne, jak i przyszłe preferencje zakupowe oraz reagować na to, co się już wydarzyło. To nie magia, tylko skuteczna analiza Twoich użytkowników. Ważne, aby w kreacji skupić się na pokazaniu klientom produktów, które wcześniej oglądali już na Twojej stronie. Dodatkowo warto również dołączyć do nich produkty rekomendowane lub zbliżone do tych, które wzbudziły zainteresowanie u Twojego odbiorcy. Daj klientowi powód, aby ponownie odwiedził Twoją witrynę i tym razem dokończył zakupy. Zobacz, jakie jeszcze elementy powinna zawierać skuteczna kreacja retargetingowa.
Kliknij, aby powiększyć!
Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.
Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie?
Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.