Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Dzięki e-mail retargetingowi można odzyskać nawet 30% utraconego ruchu na swojej stronie. Naprawdę! Jak więc powinna wyglądać skuteczna kreacja retargetingowa, która zwróci uwagę użytkownika i zachęci do powrotu na Twoją witrynę? Każda kampania marketingowa zawsze musi być dopasowana do klienta. Należy wziąć pod uwagę zarówno jego aktualne, jak i przyszłe preferencje zakupowe oraz reagować na to, co się już wydarzyło. To nie magia, tylko skuteczna analiza Twoich użytkowników. Ważne, aby w kreacji skupić się na pokazaniu klientom produktów, które wcześniej oglądali już na Twojej stronie. Dodatkowo warto również dołączyć do nich produkty rekomendowane lub zbliżone do tych, które wzbudziły zainteresowanie u Twojego odbiorcy. Daj klientowi powód, aby ponownie odwiedził Twoją witrynę i tym razem dokończył zakupy. Zobacz, jakie jeszcze elementy powinna zawierać skuteczna kreacja retargetingowa. 

Kliknij, aby powiększyć!

Przykład kreacji retargetingowej

 

Share:

Pozostałe wpisy

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?
Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe. 

Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?
Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?

Zobacz, jakie są odpowiedniki poszczególnych etapów lejka marketingowego w ścieżce zakupowej w ecommerce.

Jak działa email retargeting?
Jak działa email retargeting?

Zastanawiasz się jak działa email retargeting? Poniższa infografika, skutecznie Ci to wytłumaczy!

Wypróbuj Revhuntera