Chyba nie ma osoby związanej z marketingiem internetowym, która nie słyszałaby o lejkach konwersji. Na przykładzie tego naczynia, bardzo łatwo zobrazować poszczególne etapy, przez które musi przejść "użytkownik" zainteresowany produktem lub usługą, do tego, by można go było nazwać "klientem". Dobrze pokazuje również, jak zawęża się liczba osób, docierających do finalnego etapu, czyli kupna. Nie inaczej wygląda sytuacja w ecommmerce, natomiast dzięki technologii, możemy w nieco prostszy sposób zmierzyć zainteresowanie i determinację do kupna produktu. To naturalne, że użytkownicy wypadają po drodze z lejka konwersji. Revhunter może przywrócić ich do miejsca, na którym przerwali proces zakupowy i sprawić, by jak najwięcej z nich sfinalizowało zakup. Zobacz, jakie są odpowiedniki poszczególnych etapów lejka marketingowego w ścieżce zakupowej w ecommerce.
Zastanawiasz się jak działa email retargeting? Poniższa infografika, skutecznie Ci to wytłumaczy!