Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?

Jak wygląda lejek sprzedażowy w ecommerce?

Chyba nie ma osoby związanej z marketingiem internetowym, która nie słyszałaby o lejkach konwersji. Na przykładzie tego naczynia, bardzo łatwo zobrazować poszczególne etapy, przez które musi przejść "użytkownik" zainteresowany produktem lub usługą, do tego, by można go było nazwać "klientem". Dobrze pokazuje również, jak zawęża się liczba osób, docierających do finalnego etapu, czyli kupna. Nie inaczej wygląda sytuacja w ecommmerce, natomiast dzięki technologii, możemy w nieco prostszy sposób zmierzyć zainteresowanie i determinację do kupna produktu. To naturalne, że użytkownicy wypadają po drodze z lejka konwersji. Revhunter może przywrócić ich do miejsca, na którym przerwali proces zakupowy i sprawić, by jak najwięcej z nich sfinalizowało zakup. Zobacz, jakie są odpowiedniki poszczególnych etapów lejka marketingowego w ścieżce zakupowej w ecommerce.

 

 

 Kliknij by powiększyć!

Share:

Pozostałe wpisy

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?
Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe. 

Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?
Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Jakie elementy zawiera skuteczna kreacja retargetingowa, która zachęci odbiorcę do powrotu na Twoją witrynę? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę w trakcie projektowania emaila.

Wypróbuj Revhuntera