Jak działa email retargeting?

Jak działa email retargeting?

Zasada działania email retargetingu do anonimowych użytkowników faktycznie, nie jest najprostsza. Może rodzić wiele pytań, no bo jak, na zdrowy rozsądek można wysłać email do kogoś, kto nie zostawił swojego adresu? I skąd wiadomo, na jakim etapie przerwał zakupy? Mamy nadzieję, że poniższa grafika nieco rozwieje wątpliwości. Z punktu widzenia użytkowników naszego systemu, proces sam w sobie nie jest szczególnie istotny, bo wszystko to, co sprawia, że wiadomość z właściwym produktem trafia do właściwej osoby, jest zautomatyzowane i odbywa się w tle. Warto jednak znać mechanizm działania narzędzia, z którego się korzysta, by jeszcze lepiej zrozumieć jego możliwości. 

 

 Kliknij by powiększyć!

Share:

Pozostałe wpisy

Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting
Świąteczna wysyłka Audience i Email Retargeting

Nie zostawiaj swojego klienta samego w domu podczas wyboru świątecznych prezentów. Znajdź go za pomocą wysyłki Audience i zaprezentuj produkty rekomendowane dla niego. A jeśli klient dalej nie będzie przekonany do zakupu produktu lub usługi - użyj Email Retargetingu.

Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!
Retargeting i Audience Mailing - skuteczne rozwiązania w ecommerce!

Czy wiesz, w czym może pomóc Ci retargeting a w czym Audience Mailing? Kiedy najlepiej wykorzystać poszczególne rozwiązania? Poznaj konkretne przykłady i najczęstsze problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Sprawdź, jakie działania może zaoferować im Revhunter, a kto wie - może i w Twoim biznesie sprawdzi się to narzędzie? 

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji