Jak działa email retargeting?

Jak działa email retargeting?

Zasada działania email retargetingu do anonimowych użytkowników faktycznie, nie jest najprostsza. Może rodzić wiele pytań, no bo jak, na zdrowy rozsądek można wysłać email do kogoś, kto nie zostawił swojego adresu? I skąd wiadomo, na jakim etapie przerwał zakupy? Mamy nadzieję, że poniższa grafika nieco rozwieje wątpliwości. Z punktu widzenia użytkowników naszego systemu, proces sam w sobie nie jest szczególnie istotny, bo wszystko to, co sprawia, że wiadomość z właściwym produktem trafia do właściwej osoby, jest zautomatyzowane i odbywa się w tle. Warto jednak znać mechanizm działania narzędzia, z którego się korzysta, by jeszcze lepiej zrozumieć jego możliwości. 

 

 Kliknij by powiększyć!

Share:

Pozostałe wpisy

Retargeting a remarketing - co wybrać?
Retargeting a remarketing - co wybrać?

Kiedy najlepiej stosować retargeting, a kiedy remarketing? Choć pojęcia te są dosyć podobne, to ich praktyczne działanie trochę się różni. Sprawdź, na naszej infografice, co lepiej wybrać - retargeting czy remarketing.

Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?
Jak rozkochać w sobie anonimowych użytkowników?

Co łączy miłość i proces zakupowy użytkownika sklepu internetowego? Zaufanie! Zaufanie to zarówno podstawa udanego związku, jak i dobrej relacji pomiędzy sklepem a klientem. Jak więc zdobyć zaufanie użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep online i zmienić ich w lojalnych klientów? Dzięki email retargetingowi jest to możliwe. 

Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?
Jakie elementy zawiera kreacja retargetingowa?

Jakie elementy zawiera skuteczna kreacja retargetingowa, która zachęci odbiorcę do powrotu na Twoją witrynę? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę w trakcie projektowania emaila.

Wypróbuj Revhuntera