Wyciśnij z Black Friday jeszcze więcej ruchu!

Wyciśnij z Black Friday jeszcze więcej ruchu!

Czy wiesz, że w Black Friday konwersja w e-sklepach naszych klientów wzrosła o 21%? Wykorzystaj ten czas szaleństwa zakupowego i wyciśnij z BF jeszcze więcej. Odpalając kampanię Audience Mailing w Revhunterze, możesz pozyskać nowy, konwertujący ruch. Szybko i samodzielnie.

A z okazji Black Friday przygotowaliśmy dla Ciebie PROMOCJĘ!

Wszystkie kampanie Audience uruchomione w dniach od 19.11 do 3.12  premiujemy dodatkowym ruchem, który dostarczymy prosto do Twojego sklepu.
Ty wybierasz pakiet, który Cię interesuje, a my automatycznie powiększymy go o dodatkowy ruch:


25% dla pakietu Diamond

437 500 potencjalnych nowych klientów zamiast 350 000.


20% dla pakietu Platinum

276 000 potencjalnych nowych klientów zamiast 230 000.

15% dla pakietu Gold

143 300 potencjalnych nowych klientów zamiast 122 000.

 

10% dla pakietu Silver

62 700 potencjalnych nowych klientów zamiast 57 000

5% dla pakietu Bronze

25 200 potencjalnych nowych klientów zamiast 24 000.

 

Nie prześpij tegorocznego Black Friday! Wykorzystaj wzmożoną aktywność w ecommerce, pozyskaj dodatkowy ruch i pobij swoje rekordy sprzedaży.

Wybierz pakiet i zaplanuj kampanię już teraz: ZALOGUJ SIĘ DO SYSTEMU.

Nie jesteś przekonany, czy to zadziała?
Zobacz, jak wzrósł ruch w okresie Black Week w e-sklepach naszych klientów w ubiegłym roku. 

Kliknij, aby powiększyć grafikęPodsumowanie_Black_Friday_2020

Share:

Pozostałe wpisy

Czy retargeting nadaje się tylko dla ecommerce?
Czy retargeting nadaje się tylko dla ecommerce?

Czy retargeting jest przeznaczony tylko dla branży ecommerce? Nie. Odzyskiwać możesz nie tylko porzucone koszyki, ale także formularze. Przeczytaj, jak wykorzystać retargeting w branży pożyczkowej i w segmencie B2B.

Lejek sprzedażowy w e-commerce i dopasowanie komunikatu do odpowiednich segmentów
Lejek sprzedażowy w e-commerce i dopasowanie komunikatu do odpowiednich segmentów

Przeprowadzenie Klienta przez całą ścieżkę zakupową to bardzo złożony proces, w szczególności w sklepie internetowym. W jaki sposób doprowadzić użytkowników aż do finału, czyli do zrobienia i opłacenia zakupów?  Wykorzystaj koncepcję lejka sprzedażowego i dopasuj odpowiednie działania do poszczególnych etapów. 

Black Friday 2021 - rabaty na narzędzia i usługi dla ecommerce
Black Friday 2021 - rabaty na narzędzia i usługi dla ecommerce

Już za chwileczkę, już za momencik...rozpoczną się największe święta zakupowe w roku - Black Week 2021. Czyli tradycyjnie już od kilku lat, rozciągnięte w czasie promocje z okazji Black Friday i Cyber Monday! Zobacz najlepsze promocje na narzędzia i usługi dla e-commerce. 

Wypróbuj Revhuntera