Wyciśnij z Black Friday jeszcze więcej ruchu!

Wyciśnij z Black Friday jeszcze więcej ruchu!

Czy wiesz, że w Black Friday konwersja w e-sklepach naszych klientów wzrosła o 21%? Wykorzystaj ten czas szaleństwa zakupowego i wyciśnij z BF jeszcze więcej. Odpalając kampanię Audience Mailing w Revhunterze, możesz pozyskać nowy, konwertujący ruch. Szybko i samodzielnie.

A z okazji Black Friday przygotowaliśmy dla Ciebie PROMOCJĘ!

Wszystkie kampanie Audience uruchomione w dniach od 19.11 do 3.12  premiujemy dodatkowym ruchem, który dostarczymy prosto do Twojego sklepu.
Ty wybierasz pakiet, który Cię interesuje, a my automatycznie powiększymy go o dodatkowy ruch:


25% dla pakietu Diamond

437 500 potencjalnych nowych klientów zamiast 350 000.


20% dla pakietu Platinum

276 000 potencjalnych nowych klientów zamiast 230 000.

15% dla pakietu Gold

143 300 potencjalnych nowych klientów zamiast 122 000.

 

10% dla pakietu Silver

62 700 potencjalnych nowych klientów zamiast 57 000

5% dla pakietu Bronze

25 200 potencjalnych nowych klientów zamiast 24 000.

 

Nie prześpij tegorocznego Black Friday! Wykorzystaj wzmożoną aktywność w ecommerce, pozyskaj dodatkowy ruch i pobij swoje rekordy sprzedaży.

Wybierz pakiet i zaplanuj kampanię już teraz: ZALOGUJ SIĘ DO SYSTEMU.

Nie jesteś przekonany, czy to zadziała?
Zobacz, jak wzrósł ruch w okresie Black Week w e-sklepach naszych klientów w ubiegłym roku. 

Kliknij, aby powiększyć grafikęPodsumowanie_Black_Friday_2020

Share:

Pozostałe wpisy

Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?
Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?

Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?

Email ostatniej szansy. Jak powinna wyglądać wiadomość aktywizująca?
Email ostatniej szansy. Jak powinna wyglądać wiadomość aktywizująca?

W jaki sposób marki wykorzystują efekt FOMO, aby zachęcić klienta do powrotu na stronę sklepu? Sprawdź, jak email ostatniej szansy może wpłynąć na decyzję zakupową odbiorcy. 

Mobile Trends Conference & Awards już 17 i 18 marca!
Mobile Trends Conference & Awards już 17 i 18 marca!

Największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce odbędzie się już za moment, bo 17 i 18 marca w Starej Zajezdni by Desilva w Krakowie! Jedenasta edycja konferencji zyskała w tym roku grono ciekawych prelegentów...

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji