Czy wiesz, że w Black Friday konwersja w e-sklepach naszych klientów wzrosła o 21%? Wykorzystaj ten czas szaleństwa zakupowego i wyciśnij z BF jeszcze więcej. Odpalając kampanię Audience Mailing w Revhunterze, możesz pozyskać nowy, konwertujący ruch. Szybko i samodzielnie.
A z okazji Black Friday przygotowaliśmy dla Ciebie PROMOCJĘ!
Wszystkie kampanie Audience uruchomione w dniach od 19.11 do 3.12 premiujemy dodatkowym ruchem, który dostarczymy prosto do Twojego sklepu.
Ty wybierasz pakiet, który Cię interesuje, a my automatycznie powiększymy go o dodatkowy ruch:
25% dla pakietu Diamond
437 500 potencjalnych nowych klientów zamiast 350 000.
20% dla pakietu Platinum
276 000 potencjalnych nowych klientów zamiast 230 000.
15% dla pakietu Gold
143 300 potencjalnych nowych klientów zamiast 122 000.
10% dla pakietu Silver
62 700 potencjalnych nowych klientów zamiast 57 000
5% dla pakietu Bronze
25 200 potencjalnych nowych klientów zamiast 24 000.
Nie prześpij tegorocznego Black Friday! Wykorzystaj wzmożoną aktywność w ecommerce, pozyskaj dodatkowy ruch i pobij swoje rekordy sprzedaży.
Wybierz pakiet i zaplanuj kampanię już teraz: ZALOGUJ SIĘ DO SYSTEMU.
Nie jesteś przekonany, czy to zadziała?
Zobacz, jak wzrósł ruch w okresie Black Week w e-sklepach naszych klientów w ubiegłym roku.
High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy.
Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?
Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?