Nativeo czyli reklama natywna w najlepszym wydaniu.

Nativeo czyli reklama natywna w najlepszym wydaniu.

Autor: Daria Jordan, Junior Content Specialist
Czas na przeczytanie: 3-4 minuty

W naszej Grupie Kapitałowej pojawił się właśnie nowy projekt – Nativeo.pl, w całości poświęcony reklamie natywnej, a wdrożony przy współpracy INIS z MGID.

Czym jest Nativeo?

Nowy projekt oferuje nowoczesne rozwiązania i innowacyjne formaty w reklamie natywnej, która dzięki swojej nienachalnej, a skutecznej formie zapewnia duży potencjał reklamowy, na rynku zdominowanym dotychczas przez krzykliwe formaty displayowe. INIS działa sukcesywnie już od dekady w modelach performance, w kanałach takich jak e-mail marketing czy sieć reklamy display, a teraz połączył swoje siły z międzynarodowym dostawcą reklamy natywnej – MGID. Wynikiem tej współpracy jest powstanie platformy Nativeo dedykowanej Wydawcom i Reklamodawcom aktywnie działającym przede wszystkim na polskim rynku reklamowym.

Jakie korzyści zapewnia Nativeo?


Otóż z perspektywy Wydawców Nativeo oferuje możliwość generowania wysokich zysków nie tylko dzięki idealnie dobranym pod kątem UX, widżetom, ale również dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, których celem jest podniesienie czasu wizyty na stronie czy liczby odsłon reklamy. Jednak to, co najważniejsze to uzyskanie jak najwyższego wskaźnika CTR z prowadzonych kampanii. Współpraca z Nativeo przebiega dla Wydawcy praktycznie bezobsługowo. Dedykowany opiekun zakłada dla niego konto i generuje widgety, które najlepiej skonwertują w jego serwisie, a jeśli trzeba, pomaga także w przeprowadzeniu go przez etap konfiguracji i implementacji. W trakcie trwania kampanii Nativeo zapewnia również profesjonalny support w języku polskim. Zespół specjalistów o szerokiej wiedzy technicznej i marketingowej pomaga optymalizować prowadzone kampanie, korzystając z różnorodnych formatów, rekomendując działania optymalizacyjne i zapewniając maksymalne dopasowanie treści reklamy do każdej witryny, dla podniesienia konwersji.

Nativeo współpracuje także z największymi Reklamodawcami w Polsce i w Europie zapewniając tematyczną różnorodność programów. Dzięki reklamie natywnej Reklamodawcy pozyskać mogą nowe grono odbiorców, bardziej zaangażowanych w treści powiązane z tematyką ich reklamy a dzięki skutecznej i nienachalnej formie mają szansę wybić się na tle konkurencji. Reklamodawcy dzięki współpracy z Nativeo mogą zaprezentować swoje produkty i oferowane usługi w dobrym świetle, we właściwym, to znaczy dopasowanym do ich charakterystyki, kontekście. Wreszcie jak pokazują badania (IPG & Sharethrough) viewability reklamy natywnej jest wyższe nawet o 52 % w porównaniu do innych formatów, co zapewnia wysoki wskaźnik wyświetleń reklamy.

Technologie wykorzystywane przez Nativeo


Ciekawym rozwiązaniem technologicznym jest także wykorzystywany przez Nativeo algorytm rekomendacji treści, oparty na machine learning. Algorytm ten pozwala na umiejscowienie pośród reklam w widgecie, także linków do innych artykułów w serwisie, lub na jego zewnątrz. Mechanizm sam dobiera najbardziej odpowiednie reklamy i treści do wyświetlenia, by tym samym jeszcze mocniej angażować odwiedzających daną stronę. Wydawca zyskuje lepszy przepływ ruchu na swojej stronie, większą liczbę podstron obejrzanych przez użytkownika, wydłużony czas przebywania w witrynie, zredukowany bounce rate oraz, o czym już wspominaliśmy, wyższy CTR kampanii.

Kolejną korzyścią wynikającą z podjęcia współpracy z Nativeo, jest wykorzystanie w targetowaniu reklam przy jego pomocy, danych zewnętrznych pochodzących z platformy DMP naszej Grupy Kapitałowej. Dane te zawierają szczegółowe i aktualne intencje zakupowe, a ich źródłem są kampanie prowadzone przez pozostałe spółki Grupy. Platforma DMP pozwala połączyć ze sobą te dane i przyporządkować je do plików cookie konkretnych użytkowników, dzięki czemu Wydawca może mieć pewność, że wyświetlane reklamy będą rzeczywiście związane z zainteresowaniami odwiedzających jego serwis, a Reklamodawca zyska dodatkowe sprzedaże, bo jego reklama zostanie właściwie stargetowana.

Co wyróżnia reklamę natywną?


Rozwiązanie, jakim jest reklama natywna, stanowi alternatywę, dla dobrze znanych wszystkim reklam typu display, czyli reklam typowo graficznych, banerowych niejednokrotnie o dość wyrazistym, agresywnym charakterze. Reklama natywna jako integralna część treści medialnej, wtapia się poniekąd w witrynę, dzięki czemu z nachalnej formy komunikacji staje się bardziej naturalna – i o to tu właśnie chodzi.

Nativeo to responsywne formaty, nowoczesna technologia i doświadczenie. Po więcej informacji zajrzyjcie na nativeo.pl

Photo by Rishabh Sharma on Unsplash

Share:

Pozostałe wpisy

Oferta specjalna z okazji Black Friday 2022
Oferta specjalna z okazji Black Friday 2022

High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy. 

Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?
Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?

Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?

Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?
Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?

Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji