Udało się! Należymy do Programu TCF IAB Europe

Udało się! Należymy do Programu TCF IAB Europe

Środków bezpieczeństwa w Internecie nigdy nie jest za dużo! Dlatego tak bardzo cieszy nas fakt, że spółka INIS - do której należy narzędzie Revhunter, oraz przetwarzane przez nas dane - została wpisana na globalną listę wydawców TCF IAB Europe.

Dbamy o bezpieczeństwo klienta!

Od początku działania Revhuntera przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa danych naszych klientów. Rozwiązania, które oferujemy, zawsze opieramy na obowiązujących regulacjach i przepisach prawnych. Od teraz na straży bezpieczeństwa stoi również dodatkowo program TCF 2.0., do którego właśnie dołączyła firma INIS. Współpraca ta gwarantuje jeszcze większe bezpieczeństwo w zakresie przechowywanych przez nas danych osobowych. Dba o to zarówno sztab osób z branży technologicznej, jak i eksperci ze świata prawniczego. 

Jak działa Program TCF IAB Europe?

Transparency&Consent Framework (TFC 2.0)  to prestiżowy program certyfikacji dla zaufanych partnerów IAB Europe działający w zakresie ochrony danych osobowych. Udział w tym Programie pozwala firmom i konsumentom uzyskać kontrolę, a także wgląd w strony internetowe, które przetwarzają dane osobowe konsumentów w Unii Europejskiej. 

TCF IAB Europe pomaga zwrócić uwagę użytkowników, że z ich danych osobowych korzystają zarówno strony internetowe, które sami odwiedzają, jak i strony trzecie, zajmujące się np. mierzeniem skuteczności wyświetlanych reklam. Dlaczego? Wydawcy, współpracując z innymi podmiotami, dają im jednocześnie możliwość przetwarzania danych użytkowników, którzy odwiedzają ich witrynę. Działania te są zgodne z podstawą prawną określoną w rozporządzeniu. Program TCF IAB Europe powstał, aby w pewnym stopniu ograniczyć te działania i zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników w sieci. 

Technologia TCF jest oparta na API JavaScript, która umożliwia:
- Wybór konkretnych stron, posiadających wgląd do danych osobowych.
- Przechowuje wcześniejsze wybory użytkownika.
- Przekazuje informacje o już zatwierdzonych stronach.

Program TCF zaktualizowano 21 sierpnia 2019 roku. Przy współpracy IAB Europe i IAB Tech Lab została uruchomiona wersja 2.0. Nowe regulacje uwzględniają potrzeby zarówno wydawcy jak i konsumenta, a także wymagania prawne i oczekiwania organów regulacyjnych. Program TCF 2.0 pozwala wydawcom ograniczyć cele, w których dane osobowe są przetwarzane przez dostawców różnych usług (strony trzecie). Z kolei konsumenci mają możliwość zarządzać zgodami oraz skorzystania z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

Więcej informacji na temat Programu TCF 2.0 znajdziesz na stronie IAB Europe. 

Share:

Pozostałe wpisy

Prospecting klientów — jak zbudować solidne podwaliny pod retargeting?
Prospecting klientów — jak zbudować solidne podwaliny pod retargeting?

W jaki sposób znaleźć ten najbardziej wartościowy ruch, który przynosi sprzedaż? Wykorzystaj do tego prospecting klientów i przekonaj się, jak zbudować solidne podwaliny pod retargeting oraz inne działania marketingowe.  

 

Jak połączyć działania retargetingowe z działaniami onsite?
Jak połączyć działania retargetingowe z działaniami onsite?

Zatrzymaj użytkownika na swojej stronie i zachęć do zrobienia zakupów. Jak? Wykorzystaj do tego retargeting onsite. Za pomocą bannerów wyświetlanych od razu na stronie internetowej sklepu możesz wpłynąć na decyzję klienta.

Mam sklep, mam towar, ale jak i gdzie szukać Klientów?
Mam sklep, mam towar, ale jak i gdzie szukać Klientów?

Kim jest Twój Klient, gdzie go szukać i jak przekonać do zakupu? Po pierwsze pozwól się znaleźć w sieci i staraj się stworzyć jak najwięcej punktów styku w miejscach, które odwiedzają przedstawiciele Twojej grupy docelowej. Gdzie warto szukać Klientów w pierwszej kolejności?

Wypróbuj Revhuntera