Udało się! Należymy do Programu TCF IAB Europe

Udało się! Należymy do Programu TCF IAB Europe

Środków bezpieczeństwa w Internecie nigdy nie jest za dużo! Dlatego tak bardzo cieszy nas fakt, że spółka INIS - do której należy narzędzie Revhunter, oraz przetwarzane przez nas dane - została wpisana na globalną listę wydawców TCF IAB Europe.

Dbamy o bezpieczeństwo klienta!

Od początku działania Revhuntera przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa danych naszych klientów. Rozwiązania, które oferujemy, zawsze opieramy na obowiązujących regulacjach i przepisach prawnych. Od teraz na straży bezpieczeństwa stoi również dodatkowo program TCF 2.0., do którego właśnie dołączyła firma INIS. Współpraca ta gwarantuje jeszcze większe bezpieczeństwo w zakresie przechowywanych przez nas danych osobowych. Dba o to zarówno sztab osób z branży technologicznej, jak i eksperci ze świata prawniczego. 

Jak działa Program TCF IAB Europe?

Transparency&Consent Framework (TFC 2.0)  to prestiżowy program certyfikacji dla zaufanych partnerów IAB Europe działający w zakresie ochrony danych osobowych. Udział w tym Programie pozwala firmom i konsumentom uzyskać kontrolę, a także wgląd w strony internetowe, które przetwarzają dane osobowe konsumentów w Unii Europejskiej. 

TCF IAB Europe pomaga zwrócić uwagę użytkowników, że z ich danych osobowych korzystają zarówno strony internetowe, które sami odwiedzają, jak i strony trzecie, zajmujące się np. mierzeniem skuteczności wyświetlanych reklam. Dlaczego? Wydawcy, współpracując z innymi podmiotami, dają im jednocześnie możliwość przetwarzania danych użytkowników, którzy odwiedzają ich witrynę. Działania te są zgodne z podstawą prawną określoną w rozporządzeniu. Program TCF IAB Europe powstał, aby w pewnym stopniu ograniczyć te działania i zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników w sieci. 

Technologia TCF jest oparta na API JavaScript, która umożliwia:
- Wybór konkretnych stron, posiadających wgląd do danych osobowych.
- Przechowuje wcześniejsze wybory użytkownika.
- Przekazuje informacje o już zatwierdzonych stronach.

Program TCF zaktualizowano 21 sierpnia 2019 roku. Przy współpracy IAB Europe i IAB Tech Lab została uruchomiona wersja 2.0. Nowe regulacje uwzględniają potrzeby zarówno wydawcy jak i konsumenta, a także wymagania prawne i oczekiwania organów regulacyjnych. Program TCF 2.0 pozwala wydawcom ograniczyć cele, w których dane osobowe są przetwarzane przez dostawców różnych usług (strony trzecie). Z kolei konsumenci mają możliwość zarządzać zgodami oraz skorzystania z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 

Więcej informacji na temat Programu TCF 2.0 znajdziesz na stronie IAB Europe. 

Share:

Pozostałe wpisy

Oferta specjalna z okazji Black Friday 2022
Oferta specjalna z okazji Black Friday 2022

High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy. 

Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?
Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?

Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?

Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?
Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?

Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji