Środków bezpieczeństwa w Internecie nigdy nie jest za dużo! Dlatego tak bardzo cieszy nas fakt, że spółka INIS - do której należy narzędzie Revhunter, oraz przetwarzane przez nas dane - została wpisana na globalną listę wydawców TCF IAB Europe.
Od początku działania Revhuntera przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa danych naszych klientów. Rozwiązania, które oferujemy, zawsze opieramy na obowiązujących regulacjach i przepisach prawnych. Od teraz na straży bezpieczeństwa stoi również dodatkowo program TCF 2.0., do którego właśnie dołączyła firma INIS. Współpraca ta gwarantuje jeszcze większe bezpieczeństwo w zakresie przechowywanych przez nas danych osobowych. Dba o to zarówno sztab osób z branży technologicznej, jak i eksperci ze świata prawniczego.
Transparency&Consent Framework (TFC 2.0) to prestiżowy program certyfikacji dla zaufanych partnerów IAB Europe działający w zakresie ochrony danych osobowych. Udział w tym Programie pozwala firmom i konsumentom uzyskać kontrolę, a także wgląd w strony internetowe, które przetwarzają dane osobowe konsumentów w Unii Europejskiej.
TCF IAB Europe pomaga zwrócić uwagę użytkowników, że z ich danych osobowych korzystają zarówno strony internetowe, które sami odwiedzają, jak i strony trzecie, zajmujące się np. mierzeniem skuteczności wyświetlanych reklam. Dlaczego? Wydawcy, współpracując z innymi podmiotami, dają im jednocześnie możliwość przetwarzania danych użytkowników, którzy odwiedzają ich witrynę. Działania te są zgodne z podstawą prawną określoną w rozporządzeniu. Program TCF IAB Europe powstał, aby w pewnym stopniu ograniczyć te działania i zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników w sieci.
Technologia TCF jest oparta na API JavaScript, która umożliwia:
- Wybór konkretnych stron, posiadających wgląd do danych osobowych.
- Przechowuje wcześniejsze wybory użytkownika.
- Przekazuje informacje o już zatwierdzonych stronach.
Program TCF zaktualizowano 21 sierpnia 2019 roku. Przy współpracy IAB Europe i IAB Tech Lab została uruchomiona wersja 2.0. Nowe regulacje uwzględniają potrzeby zarówno wydawcy jak i konsumenta, a także wymagania prawne i oczekiwania organów regulacyjnych. Program TCF 2.0 pozwala wydawcom ograniczyć cele, w których dane osobowe są przetwarzane przez dostawców różnych usług (strony trzecie). Z kolei konsumenci mają możliwość zarządzać zgodami oraz skorzystania z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Więcej informacji na temat Programu TCF 2.0 znajdziesz na stronie IAB Europe.
W pogoni za nowymi użytkownikami warto również pamiętać o tych, którzy już znajdują się w naszej bazie adresowej. Pokaż swoim klientom, że są dla Ciebie ważni. Zastosuj email retargeting, aby zwiększyć ich lojalność i sprzedaż w swoim sklepie.
Jak stworzyć skuteczną kreację retargetingową? O to jest pytanie! Jednak my znamy prawidłową odpowiedź. Sprawdź, jakie elementy powinna zawierać kreacja retargetingowa, aby odzyskała utracony ruch na stronie sklepu.
Wszystko co musisz wiedzieć o feedzie to to, że w swojej budowie jest prosty jak przysłowiowy cep. To możliwości wykorzystania feeda wymagają nieco więcej wdrożenia.