Aplikacje, klienci, rozwój – najważniejsze tematy konferencji Mobile Trends.

Aplikacje, klienci, rozwój – najważniejsze tematy konferencji Mobile Trends.

W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to wydarzenie, które skupia wszystkich sprzedających za pomocą kanału e-commerce i w mobile. Już 29 czerwca spotkamy się na kolejnej edycji tego wydarzenia. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w prelekcjach i dowiedzieć się jak zamienić zagrożenia na szansę do rozwoju biznesu.

Commerce na Mobile Trends

Mobile Trends Conference to wydarzenie skierowane głównie do osób, które chcą być na bieżąco z nowymi technologiami pojawiającymi się na rynku w branży mobile. Konferencja poświęcona będzie projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu oraz promocji aplikacji i rozwiązań mobilnych w sektorze commerce. Nie zabraknie również prelekcji omawiających trendy oraz prekursorskie rozwiązania. To jednodniowe wydarzenie, będące przewodnikiem dla wielu pracujących w branży commerce i retail, odbędzie się już początkiem tego lata. Możliwość rozwoju oraz szansa na nawiązanie interesujących relacji biznesowych sprawiają, że warto już dziś zaplanować udział w #MT4C.

Konferencja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. W szczególności udziałem powinni zainteresować się między innymi:

  • właściciele firm, dyrektorzy, managerowie,
  • kierownicy obszaru Retail, produktu e-commerce,
  • specjaliści od marketingu,
  • UX/UI designerzy, projektanci aplikacji,
  • specjaliści od strategii i rozwoju,
  • koordynatorzy projektów, project managerowie,
  • eksperci ds. doskonalenia procesów, transformacji cyfrowej,
  • oraz wszyscy zainteresowani branżą mobile i commerce.

Dowiedz się, jak najlepsi tworzą aplikacje zakupowe

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Od lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. W kategoriach związanych z commerce nominowane w 2020 roku były bardzo dobrze wykonane i funkcjonalne aplikacje między innymi takich marek jak 4F, eobuwie.pl czy POLOmarket. Podczas konferencji będziemy mogli poznać szczegóły tworzenia tych aplikacji oraz przepis na ich sukces.

Co się zmieniło w technologii na przełomie 5 lat, jak wdrażać innowacje i jak nadążać za rozwijającym się rynkiem, oraz jak wyjść obronną ręką z pandemii opowie Krzysztof Łebzuch (Snowdog). Podczas swojej prelekcji przedstawi 5 lat pracy nad aplikacją eobuwie.pl.

Łukasz Rzepecki (WEARFITS) oraz Kasia Gola (WEARFITS, GeekGoesChic) opowiedzą o tym, jak zdigitalizowano elementy sportowej kolekcji, “zeskanowali” Roberta Lewandowskiego i zaimplementowali tego jednego z najlepszych piłkarzy na świecie w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej 4F.

Przemysław Hanicki (APPCHANCE GROUP) przedstawi dlaczego klienci obecnie wybierają zakupy poprzez aplikację mobilną jako preferowany kanał zakupowy oraz opowie na co warto zwrócić uwagę przy wdrażaniu aplikacji zakupowej, aby odniosła sukces. Wszystko to na podstawie modułu zakupowego w aplikacji POLOmarket.

Na uczestników czekają prelekcje, które niewątpliwie są warte uwagi. Rafał Bauer z Publicis Commerce poruszy niezwykle ważny temat projektowania i tworzenia aplikacji dla osób z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub poruszania się. Będziemy mogli dowiedzieć się jak możemy zapewnić wszystkim dostęp do zakupów online, szczególnie u dużych eRetailerów. Podczas konferencji Sylwia Kaska oraz Nikodem Sarna z YOC odpowiedzą na pytanie “Czy reklama mobilna wspiera sprzedaż?”. Dzięki temu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak dotrzeć do serc i portfeli użytkowników smartfonów. Prelegenci zwrócą uwagę na to jak przygotować odpowiednią kampanię i kreację reklamową. Nie zabraknie również wskazania, które funkcjonalności telefonu można wykorzystać w kreacjach reklamowych i tym samym sprawić, że będą ciekawsze i bardziej skuteczne. Wszystko po to aby przyciągać klienta skutecznie do e-sklepu.

Niezwykle interesująco zapowiada się również prelekcja Karola Stryja (Fundacja #VoiceLunch). “OK, Google - zrób moje zakupy” - tak może wkrótce wyglądać świat commerce. Jak zmienią się nasze przyzwyczajenia zakupowe, kiedy Alexa i Google Asystent na dobre zagoszczą w Polsce? Świat robi zakupy już dzisiaj - konwersując ze smart speakerami i nic nie wskazuje na to, żeby z tego zrezygnował. Trend ten warto wykorzystać już dziś, by być krok przed konkurencją.

Niebawem organizatorzy przedstawią kolejnych prelegentów, natomiast już teraz program prezentuje się niezwykle interesująco.

Dołącz już dziś!

Share:

Pozostałe wpisy

Oferta specjalna z okazji Black Friday 2022
Oferta specjalna z okazji Black Friday 2022

High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy. 

Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?
Początkujący sprzedawca i dropshipping. Jak założyć sklep internetowy w 2022? Co sprzedawać w Internecie?

Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?

Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?
Jak SEO i UX wspierają lead generation w e-commerce?

Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji