Liczba UU określa liczbę Unikatowych Użytkowników, którzy w danym okresie czasu przebywali na Twojej stronie internetowej. Od liczby sesji różni ją przede wszystkim to, że zliczane w jej postaci są wyłącznie (jak nazwa wskazuje) unikatowe odwiedziny jednej osoby. Odwiedzając kilkukrotnie daną stronę użytkownik generuje większą liczbę sesji i odsłon, natomiast w ujęciu UU jest traktowany cały czas, jako pojedynczy odwiedzający (o ile wielokrotnie korzysta z jednego urządzenia z zapisanym cookie). Liczba ta jest jednym z podstawowych wskaźników używanych w Google Analytics.
High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy.
Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?
Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?