Liczba UU określa liczbę Unikatowych Użytkowników, którzy w danym okresie czasu przebywali na Twojej stronie internetowej. Od liczby sesji różni ją przede wszystkim to, że zliczane w jej postaci są wyłącznie (jak nazwa wskazuje) unikatowe odwiedziny jednej osoby. Odwiedzając kilkukrotnie daną stronę użytkownik generuje większą liczbę sesji i odsłon, natomiast w ujęciu UU jest traktowany cały czas, jako pojedynczy odwiedzający (o ile wielokrotnie korzysta z jednego urządzenia z zapisanym cookie). Liczba ta jest jednym z podstawowych wskaźników używanych w Google Analytics.
Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?
W jaki sposób marki wykorzystują efekt FOMO, aby zachęcić klienta do powrotu na stronę sklepu? Sprawdź, jak email ostatniej szansy może wpłynąć na decyzję zakupową odbiorcy.
Największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce odbędzie się już za moment, bo 17 i 18 marca w Starej Zajezdni by Desilva w Krakowie! Jedenasta edycja konferencji zyskała w tym roku grono ciekawych prelegentów...