Autor: Paweł Zasuń, Senior Marketing Specialist
Czas na przeczytanie: 3 minuty
Zakładamy, że tak właśnie jest, bo dopływ świeżego ruchu, jest tym, co napędza całą branżę e-commerce. Teraz dzięki nowej funkcjonalności Revhuntera możesz to zrobić przy użyciu naszego narzędzia - w prosty, szybki i niedrogi sposób!
Realizacja kampanii mailingowej do bazy zewnętrznej zazwyczaj pochłania sporo czasu i środków. Wymaga zaprojektowania wiadomości przez grafika, zakodowania przez programistę oraz znalezienia i opłacenia administratora bazy, który zrealizuje taką wysyłkę. W Revhunterze wszystkie te elementy są uproszczone. Określ, do ilu potencjalnych nowych klientów chcesz dotrzeć, wybierz najbardziej odpowiadający Twoim potrzebom, gotowy do wysyłki szablon, dopasuj go do swoich wymagań, określ rodzaj produktów, które chcesz zaprezentować i wybierz lub stwórz pasujący temat, a my zajmiemy się realizacją kampanii, włącznie z doborem odpowiedniej grupy docelowej.
Z testów przeprowadzonych z wybraną grupą klientów, wiemy, że kampanie Audience skutecznie generują sprzedaże. Warto mieć na uwadze, że pozyskanie nowego klienta procentuje przez cały czas, cyklicznie, tak długo, jak długo robi on zakupy w Twoim sklepie.
Wyniki mówią same za siebie:
Jak działa Audience Mailing?
Wysyłki kampanii audience polegają na dotarciu do grona zupełnie nowych użytkowników, którzy nie odwiedzili Twojego sklepu w ostatnich 60 dniach. Nie są to jednak wysyłki przypadkowe - Revhunter analizuje intencje zakupowe rekordów zgromadzonych w bazach partnerów tak, by wysyłka trafiła do osób o zainteresowaniach podobnych, do Twoich obecnych klientów!
Jak skorzystać?
Wystarczy, że zalogujesz się do swojego panelu klienta Revhunter i w panelu tworzenia kampanii wybierzesz Audience Mailing. Jeśli Twoje konto jest zasilone kwotą pozwalającą na uruchomienie kampanii w wybranym pakiecie, możesz od razu przejść do realizacji kampanii, której konfigurację możesz przeprowadzić nawet w ciągu 10 minut. Może być konieczne doładowanie konta, pakiety zaczynają się od 199 złotych, za wysyłkę do 24 000 nowych odbiorców.
Photo by chester wade on Unsplash
High season w e-commerce nadchodzi wielkimi krokami! W tym roku Black Friday przypada na 25 listopada, jednak my już od początku miesiąca zachęcamy Was do skorzystania ze specjalnej oferty, którą dla Was przygotowaliśmy.
Lata 2020 i 2021 to niewątpliwie prawdziwy boom dla rynku e-commerce w Polsce, który przeżył rozkwit za sprawą pandemii COVID-19. Według szacunków Dun & Bradstreet w minionym roku w Polsce otworzyło się blisko 8 tysięcy nowych sklepów internetowych, dzięki czemu ich ogólna liczba przekroczyła już 52 tysiące. Czy na tak szybko nasycającym się rynku jest wciąż miejsce dla nowych graczy? W jaki sposób znaleźć je dla siebie i swojego pomysłu na handel online? Co sprzedawać w sieci?
Generowanie leadów w e-commerce o charakterze B2C oraz B2C bywa procesem żmudnym i czasochłonnym. Niejednokrotnie potencjalny klient rezygnuje z zakupu na ostatnim etapie ścieżki zakupowej, znajdując się w dolnej części lejka sprzedażowego. Jak temu zapobiec i co wspólnego z tym ma SEO wraz z UX?