Dlaczego email retargeting jest niezbędny w każdym sklepie internetowym ?
Te statystyki pokazują, z jakimi przeciwnościami przychodzi na co dzień mierzyć się sprzedającym w ecommerce. Niska konwersja podczas pierwszych odwiedzin powoduje, że wiele z osób, które odwiedzą Twój sklep, nadal pozostanie anonimowa. Nie mniejszym wyzwaniem jest walka z porzuconymi koszykami. Średnio tylko co czwarty koszyk, w którym znajdują się produkty, jest później opłacony. Revhunter pozwoli Ci skutecznie rozwiązać te problemy !
Zobacz, w jaki sposób Revhunter dociera do Twoich odwiedzających
Skomponuj odrębne scenariusze kampanii dla każdego z użytkowników, którzy odwiedzili odpowiednie miejsca w Twoim ecommerce. Możesz wybierać spośród użytkowników którzy :
Dopasuj dokładnie wiadomość do klienta, do którego ma być skierowana. Wiadomość z produktami, które oglądał na pewno bardziej skłoni go do zakupu, niż masowo wysyłany uniwersalny komunikat. Możesz pokazać swoim klientom:
Skonstruuj temat, który przyciągnie i zaangażuje użytkowników do kliknięcia w wiadomość, w której zobaczą swoje ostatnio oglądane produkty. Właściwy dobór tematu i preheadera jest bardzo istotny, bo to te elementy muszą przykuć uwagę odbiorcy w pierwszej chwili .
Odpowiednia częstotliwość oraz wybór właściwego czasu wysyłki od momentu opuszczenia sklepu mają ogromne znaczenie dla skuteczności kampanii. Dzięki ustawieniom długości kampanii możesz stworzyć kampanie sezonowe, promujące dodatkowo najpopularniejsze produkty w danych okresach czasu .
Wszystkie dane wrażliwe takie jak adres e-mail są przetwarzane w zanonimizowanej i zaszyfrowanej formie, przez uprawnione do tego podmioty, dzięki czemu są bezpieczne, na każdym z etapów procesu przetwarzania. Nie musisz więc obawiać się o prywatność swoich użytkowników. Więcej informacji znajdziesz również w naszej Polityce Prywatności.