Jak wygląda ścieżka konwersji u mnie i w branży?

Jak wygląda ścieżka konwersji u mnie i w branży?

Poznasz statystyki dotyczące liczby kroków, jakie średnio konsument wykonuje przed zakupem, zarówno w Twoim sklepie, w sklepach sprzedających podobne produkty i w całym ecommerce. Ta informacja może pozwolić Ci na poprawienie przepływu użytkowników na stronie i zaprojektowanie przyjaznego customer journey, wspierającego konwersję .

Jakie są trendy ruchu w ecommerce?

Jakie są trendy ruchu w ecommerce?

Dowiesz się, czy nagły wzrost lub spadek ruchu, którego doświadczasz, to rzecz, która powinna zaprzątać Ci głowę, czy może po prostu w grę wchodzą zjawiska takie jak sezonowość lub globalna zwyżka/zniżka w trendzie. Dzięki możliwości odniesienia się do innych ecommerców otrzymasz insight, którego nie zapewni Ci nawet Google Analytics .

Kiedy moja promocja jest najskuteczniejsza?

Kiedy moja promocja jest najskuteczniejsza?

Dowiesz się, które dni tygodnia są najpopularniejszą porą odwiedzin Twojego sklepu i jak te dane mają się do Twojej branży, a także ogólnych statystyk całego e-commerce. Poznasz także trendy aktywności Twoich klientów i ich preferencje w reagowaniu na Twoje wiadomości retargetingowe .

Gdzie drzemie potencjał do wzrostu?

Gdzie drzemie potencjał do wzrostu?

Dostępne statystyki pozwolą Ci znaleźć obszary, w których możesz rozwinąć swoje działania marketingowe a w konsekwencji również sprzedaż. Dowiesz się, czy Twój sklep przyciąga właściwą liczbę użytkowników o odpowiednim potencjale zakupowym oraz czy skutecznie wykorzystujesz nadarzające się okazje sprzedażowe .

Zaufali nam

Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu

Wypróbuj Revhuntera