Użytkownik przegląda produkty z Twojej oferty
zwiększysz konwersję i sprzedaż,
poprzez wyświetlanie właściwych reklam, na właściwym etapie ścieżki zakupowej
zyskasz unikatowe inventory,
dzięki któremu Twoja reklama wyświetli się na najpoczytniejszych serwisach internetowych w
Polsce
zaangażujesz odwiedzających
rekomendując im konkretne, polecane produkty z Twojej oferty, które wcześniej zwróciły ich
uwagę
uszczelnisz lejek sprzedażowy
zawracając osoby, które nie dokonały zakupu i zamieniając je w swoich stałych klientów
Użytkownik przegląda produkty z Twojej oferty
Opuszcza sklep bez dokonania zakupu
Przegląda swoje ulubione strony w internecie
Zauważa reklamę z oglądanym wcześniej produktem
Użytkownik wraca na stronę, by dokończyć zakup
Rozliczamy się wyłącznie za dostarczone efekty. To oznacza, że nie płacisz za liczbę wyświetleń Twojej reklamy, a wyłącznie za ponowną wizytę użytkownika, którego zawróciliśmy na stronę Twojego sklepu. Stawka CPC (cost-per-click) jest zależna od branży, w której sprzedajesz.
Uruchomienie kampanii Display Retargeting jest bardzo proste i dzięki automatycznemu połączeniu z Product Feedem zajmuje mniej niż 5 minut. Wszystko, co musisz zrobić, to:
Wybrać datę startu i zakończenia kampanii
Określić budżet, który chcesz na nią przeznaczyć
Zdefiniować własne parametry UTM lub skorzystać z domyślnych
Nazwać i uruchomić swoją kampanię
Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu