Dlaczego warto?

Gdzie drzemie potencjał do wzrostu?

zwiększysz konwersję i sprzedaż,
poprzez wyświetlanie właściwych reklam, na właściwym etapie ścieżki zakupowej

Gdzie drzemie potencjał do wzrostu?

zyskasz unikatowe inventory,
dzięki któremu Twoja reklama wyświetli się na najpoczytniejszych serwisach internetowych w Polsce

Gdzie drzemie potencjał do wzrostu?

zaangażujesz odwiedzających
rekomendując im konkretne, polecane produkty z Twojej oferty, które wcześniej zwróciły ich uwagę

Gdzie drzemie potencjał do wzrostu?

uszczelnisz lejek sprzedażowy
zawracając osoby, które nie dokonały zakupu i zamieniając je w swoich stałych klientów

Email retargeting

Łatwo i skutecznie zareklamuj swoje produkty

  • szybka konfiguracja - kampanię uruchomisz w zaledwie kilka minut
  • widoczne tylko produkty będące na stanie, dzięki synchronizacji z product feedem co godzinę
  • maksymalizacja konwersji z wcześniej pozyskanego ruchu na stronę
  • dynamiczny, nowoczesny, personalizowany format
  • czytelny raport efektów z prowadzonej kampanii
  • optymalne wykorzystanie budżetu oraz konkurencyjne stawki

Jak to działa?

Integracja Integracja
Wizyta
w sklepie
line

Użytkownik przegląda produkty z Twojej oferty

Liczba odbiorców Liczba odbiorców
Przerwany zakup
line

Opuszcza sklep bez dokonania zakupu

Tworzenie wiadomości Tworzenie wiadomości
Surfing
w sieci
line

Przegląda swoje ulubione strony w internecie

Dane wysyłki Dane wysyłki
Przypomnienie
line

Zauważa reklamę z oglądanym wcześniej produktem

Czas wysyłki Czas wysyłki
Powrót
line

Użytkownik wraca na stronę, by dokończyć zakup

Ile to kosztuje?

Rozliczamy się wyłącznie za dostarczone efekty. To oznacza, że nie płacisz za liczbę wyświetleń Twojej reklamy, a wyłącznie za ponowną wizytę użytkownika, którego zawróciliśmy na stronę Twojego sklepu. Stawka CPC (cost-per-click) jest zależna od branży, w której sprzedajesz.

Jak uruchomić kampanię?

Uruchomienie kampanii Display Retargeting jest bardzo proste i dzięki automatycznemu połączeniu z Product Feedem zajmuje mniej niż 5 minut. Wszystko, co musisz zrobić, to:

Wybrać datę

Wybrać datę startu i zakończenia kampanii

Określić budżet

Określić budżet, który chcesz na nią przeznaczyć

Zdefiniować własne parametry

Zdefiniować własne parametry UTM lub skorzystać z domyślnych

Nazwać i uruchomić swoją kampanię

Nazwać i uruchomić swoją kampanię

Zaufali nam

Dołącz do grona klientów, którzy odnoszą sukces, dzięki naszemu rozwiązaniu

Otrzymaj bezpłatną strategię zwiększania konwersji